رمز ارز

شبکه کاردانو در صدر تراکنش‌های روزانه!

زمان مطالعه: دقیقه

طبق گزارش‌ها، حجم انتقال درون زنجیره‌ای (آنچِین) روزانه بلاکچین کاردانو از ابتدای امسال تاکنون، رشدی ۳۶۹ درصدی داشته است.
چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، اخیراً توییتی را به اشتراک گذاشته که حجم مبادلات درون زنجیره‌ای روزانه بلاکچین‌های مختلف، از جمله کاردانو را نشان می‌دهد. داده‌ها نشان می‌دهند که حجم انتقال روزانه کاردانو در مقایسه با سایر بلاکچین‌ها، از جمله بیت‌ کوین، اتریوم، دوج‌ کوین و الگورند که به ترتیب شاهد کاهش ۱۵، ۴۹، ۷۹ و ۸۲ درصدی مبادلات درون زنجیره‌ای خود از ابتدای سال تا به امروز بوده‌اند، افزایشی ۳۶۹ درصدی داشته است.
در همین راستا، هاسکینسون اخیراً با بیان این‌که این شبکه از تراکنش‌های روح استفاده می‌کند، پاسخ منتقدان را داد. پیش‌تر، منتقدان شبکه کاردانو را به دلیل سرعت پایین توسعه آن، به بلاکچین ارواح تشبیه کرده بودند.
شرکت IOHK، توسعه‌دهنده بلاکچین کاردانو، اخیراً اعلام کرده که آماده‌سازی‌ها برای اجرای هاردفورک واسیل، در مراحل پایانی خود قرار دارد.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که رمزارز کاردانو (ADA) با بیش از ۲۱ درصد رشد نسبت به یک هفته گذشته، در حال حاضر با قیمت ۰٫۵۶ دلار معامله می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا