بازی

شایعه: Embracer Group با مارول همکاری خواهد کرد

شایعه: Embracer Group با مارول همکاری خواهد کرد

Embracer Group سه روز پیش به طور رسمی خرید استودیوهای کریستال داینامیکس، ایدوس مونترال و اسکوئر انیکس مونترال را در قراردادی ۳۰۰ میلیون دلاری تکمیل کرد که مالکیت فرنچایزهایی مانند Deus Ex، Tomb Raider، Thief و Legacy of Kain را به این شرکت اختصاص داد.

علاوه بر آن، امبریسر گروپ مجموعه‌ای از عناوین مهم دیگری که توسط این استودیوها توسعه داده شدند را نیز به دست آورده که شامل چند بازی بودجه کلان دارای مجوز از مارول مانند Marvel’s Avengers کریستال داینامیکس و Marvel’s Guardians of the Galaxy ایدوس مونترال است.

مطلب پیشنهادی:۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتیمهم‌ترین لحظات در حدود ۶ دهه ماجراجویی
۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتی

اکنون به نظر می‌رسد که Embracer Group برنامه‌هایی برای ادامه همکاری با مارول در پروژه‌های آتی دارد. Miller، افشاگر شناخته شده اونجرز، به تازگی در توییتر خود اظهار نظر کرده که این کمپانی «در میانه ثبت یک قرارداد با مارول است که فراتر از Avengers خواهد رفت».

به گفته او استودیو کریستال داینامیکس، بعد از نهایی شدن خریدش توسط ایمبریسر گروپ، همچنان به کار روی این بازی لایو سرویس ادامه می‌دهد.

امبریسر گروپ

واضح است که مارول به دنبال مشارکت با تعدادی از استودیوهای صنعت بازی است و علاوه بر چندین استودیو معروف همچون EA که پیش از این اعلام شده بودند، ظاهراً هنوز چندین سازنده دیگر نیز وجود دارند که معرفی نشده‌اند.

در رابطه با Marvel’s Avengers تایید شده که قهرمان بعدی بازی، باکی بارنز یا همان The Winter Soldier (سرباز زمستان) است. افشاگران همچنین ادعا کردند که She-Hulk در نهایت به این عنوان اضافه خواهد شد. سازنده می‌گوید که «قهرمانان زیادی» برای بازی در نظر گرفته‌اند.

مطلب پیشنهادی:۱۵ خدای برتر مارولچه کسانی برتر از ابرقهرمانان خداگونه هستند؟
۱۵ خدای برتر مارول


ولاگ گیمزکام #3 – با حال و هوای نمایشگاه بیشتر آشنا بشین

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا