بازی

شایعه: در حال حاضر دو بازی از Crash Bandicoot در دست ساخت هستند

شایعه: در حال حاضر دو بازی از Crash Bandicoot در دست ساخت هستند

Crash Bandicoot با سه‌گانه ریمیک در سال ۲۰۱۷ پس از مدت‌ها انتظار به عرصه بازگشت که سپس با انتشار بازسازی Crash Team Racing و البته Crash Bandicoot 4: It’s About Time که مدت‌ها پیش از آن به تعویق افتاده بود، دنبال شد.

این فرنچایز یک بار دیگر از آن زمان تاکنون به طرز نگران‌کننده‌ای در سکوت طی کرده است و این نگرانی را میان طرفداران به وجود آورد که ممکن است دوباره به خواب زمستانی رفته باشد. اما اکنون به نظر می‌رسد که اینطور نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند

اکانت کاربری TheRealInsider در توییتر که اخیراً به لطف لیک‌های دقیق عناوین اصلی به شهرت رسیده، به تازگی ادعا کرده که دو بازی جدید از سری Crash Bandicoot در حال حاضر در دست ساخت هستند.

Crash Bandicoot

البته شایعات ساخت یک بازی چندنفره از کرش مدت‌ها قبل پیچیده بود، اما طرفداران سری امیدوارند که یک عنوان پلتفرمر جدید از خط اصلی نیز در دست ساخت باشد. اینکه آیا بازی دوم انتظار دوستداران را پاسخ می‌دهد یا خیر، باید منتظر اخبار رسمی ماند و دید چه می‌شود.

به علاوه اینکه این دو عنوان ادعا شده توسط چه کسانی ساخته می‌شوند نیز در حال حاضر یک علامت سوال بزرگ است. احتمالاً استودیو Toys for Bob، سازنده بازی Crash Bandicoot 4، همچنان مسئولیت این سری را بر عهده خواهد داشت، اما با توجه به تمرکز شرکت اکتیویژن روی Cal of Duty ممکن است همه‌چیز آنطور که به نظر می‌رسد، از قبل معلوم و قابل پیش‌بینی نباشد.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟


معرفی بهترین کاراکترهای سینمای اکشن

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا