بازی

شایعه: بازی Redfall با قیمت بیشتری به فروش می‌رسد

شایعه: بازی Redfall با قیمت بیشتری به فروش می‌رسد

‍احتمالا مایکروسافت به زودی از تاریخ عرضه بازی ردفال (Redfall) رونمایی خواهد کرد، اما قیمت این عنوان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

رویداد Developer_Direct چهارشنبه شب ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود که روی بازی‌های ایکس باکس و بتسدا تمرکز می‌کند. با این وجود به نظر می‌رسد که مایکروسافت بالاخره تصمیم به افزایش قیمت بازی‌های خود گرفته و Redfall در اروپا روی ایکس باکس سری ایکس/اس با قیمت ۸۰ یورو به فروش خواهد رسید. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2

Billbil-kun که سابقه بسیار خوبی در زمینه بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس دارد، قیمت ردفال را لو داده است. شما همچنین برای آپگرید به Deluxe Edition باید ۳۰ یورو دیگر پرداخت کنید. ورژن گران‌تر بازی احتمالا شامل بسته‌های الحاقی آن نیز می‌شود، ولی هنوز هیچ اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است.

فیل اسپنسر سال پیش اعلام کرده بود که مایکروسافت به زودی قیمت بازی‌های خود را افزایش خواهد داد. از طرف دیگر افزایش قیمت بازی‌های فرست پارتی ایکس باکس باعث می‌شود که گیم‌پس ارزش بیشتری پیدا کند و شما ردفال را از همان روز اول می‌توانید با استفاده از این سرویس تجربه کنید. 

بازی Redfall

در بازی Redfall بازیکنان مقابل خون‌آشام‌هایی قرار می‌گیرند که شهر جزیره‌ای ردفال را تسخیر کرده‌اند. شما از طریق کاتسین‌ها قرار است بیشتر با چهار شخصیت بازی آشنا شوید. داستان بازی نیز از دید شخصیتی که انتخاب کرده‌اید روایت می‌شود و ترکیب مختلف دو شخصیت می‌تواند روی روایت داستان تاثیرگذار باشد. 

Redfall در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا