بازی

شایعه: بازی Killzone VR برای PSVR 2 در دست ساخت است

شایعه: بازی Killzone VR برای PSVR 2 در دست ساخت است

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن احتمال وقوع اتفاقات جدیدی را برای کنسول‌های پلی استیشن باز کرد، اما متاسفانه PSVR به معنای واقعی از تمام پتانسیل‌های خود استفاده نکرد. اکنون سونی امیدوار است که با عرضه بازی‌های برجسته‌تر، هدست PSVR 2 به موفقیت‌های زیادی برسد. طبق شایعات جدید یکی از این بازی‌ها می‌تواند از سری Killzone باشد.

شایعه ساخت بازی Killzone VR از سوی برایان پال در جدیدترین ویدیوی PSVR Without Parole منتشر شده است. پال قبلا اطلاعات اولیه در مورد اخبار هدست واقعیت مجازی را به اشتراک گذاشته بود. در حالی که پال به طور حتم نمی‌داند که آیا یک بازی Killzone VR در حال حاضر در دست ساخت است یا خیر، اما اطلاعاتی در مورد یک پروژه قدیمی کیل‌زون دارد که معتقد است می‌تواند به یک بازی PSVR 2 تبدیل شود.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted

طبق اطلاعات او Killzone VR به عنوان یک بازی اوریجینال توسط استودیو Supermassive Games برای هدست واقعیت مجازی کار خود را آغاز کرد. این استودیو مجموعه‌ای از بازی‌های PSVR از جمله Until Dawn: Rush of Blood، The Inpatient و Bravo Team را بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ منتشر کرد.

سونی همچنین ظاهرا در طی این سال‌ها با Supermassive قرارداد بسته بوده تا بازی Killzone VR را بسازد و تجربه خود با هدست PSVR و ریمستر کیل‌زون برای پلی استیشن ۴ به کار ببرد. متاسفانه در سال ۲۰۱۹، سونی از این پروژه ناراضی بود و آن را لغو کرد.

پال می‌گوید در حالی که توسعه بازی واقعیت مجازی کیل‌زون در این استودیو به پایان رسیده، سونی این پروژه را رها نکرده است. آن‌ها در عوض توسعه Killzone VR را به صورت داخلی تغییر داند. اینجاست که دیگر پال با قاطعیت نمی‌تواند حرف بزند و شروع به حدس و گمان می‌کند. او ادامه می‌دهد که اگر توسعه داخلی این بازی در سال ۲۰۱۹ آغاز شده باشد، ممکن است این پروژه به عنوان یک بازی لانچ برای PSVR 2 برنامه ریزی شده باشد.

دستگاه PSVR 2 در حال حاضر تاریخ عرضه ندارد و هیچ بازی تایید شده‌ای نیز برای زمان لانچ ندارد. البته بازی‌هایی مانند Horizon Call of the Mountain و Among Us VR برای این پلتفرم در دست ساخت هستند. Killzone VR اگر واقعا در دست ساخت باشد، بدون شک یک عنوان لانچ جذاب برای قابلیت‌های PSVR 2 خواهد بود.

علاقه‌مندان به VR ممکن است مجبور نباشند برای تایید شایعه زیاد منتظر بمانند. سونی هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد در مورد بازی‌های PSVR 2 در رویداد State of Play آینده خود در 2 ژوئن صحبت کند. اگر Killzone VR در این رویداد نباشد، احتمال درست بودن این شایعه کمرنگ‌تر می‌شود. از طرفی مشخص شده که هدست واقعیت مجازی PSVR 2 همزمان با انتشار بیش از ۲۰ بازی مختلف از استودیوهای انحصاری سونی و شرکای غیرانحصاری آن‌ها عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart – آخرین لامبکسهمه آن چیزی که از نسل نهم انتظارش را داشتید
بررسی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart – آخرین لامبکس


ماینکرفت #73 – به دیوونه‌خونه ویجی‌لند خوش اومدین!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا