بازی

شایعه: بازی جدید Fable فرسنگ‌ها با اتمام پروژه فاصله دارد

شایعه: بازی جدید Fable فرسنگ‌ها با اتمام پروژه فاصله دارد

سری Fable در سال ۲۰۲۰ بازگشت بسیار خوبی داشت، زیرا یک تیزر کوتاه نشان داد که نسخه جدیدی از آن در دست ساخت است. اولین بازی فیبل که توسط Lionhead Studios، توسعه‌دهندگان اصلی، ساخته نمی‌شود و سازندگان سری فورتزا در پلی‌گراند وظیفه ساخت آن را برعهده گرفتند.

اکنون خبر رسیده که Playground ممکن است آن شور و شوقی را که خیلی‌ها به آن امیدوار بودند، برای مجموعه نقش‌آفرینی فانتزی نداشته باشد. به گفته منابع VGC، تیم ساخت Fable «کاملا مطمئن نیستند» که بازی جدید باید چگونه باشد.

ظاهراً صحبت‌هایی مبنی بر الهام گرفتن از سری The Witcher وجود دارد، اما با توجه به این بحران هویت، گفته می‌شود که بازی هنوز «فرسنگ‌ها تا تکمیل شدن» فاصله دارد. این نشان می‌دهد که فیبل بار دیگر در شوکیس تابستانی ایکس باکس حضور پیدا نخواهد کرد، زیرا تیم هنوز در حال تصمیم‌گیری در مورد مسیر بازی است.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

جوردن میدلر، نویسنده سایت VGC، در پادکست چیزهایی که می‌دانست را به اشتراک گذاشت که خبر خوشایندی برای طرفداران پر و پا قرص نبود.

صحبت‌هایی در مورد پروژه Fable شنیدم که به نظر می‌رسد… خیلی از افراد کاملاً مطمئن نیستند که می‌خواهند این بازی چگونه باشد.

مطمئن نیستم اکنون یک بازی اوریجینال به سبک Fable آن چیزی باشد که مردم بخواهند. اصطلاح «شبیه ویچر» زیاد به گوش من خورده است. احساس می‌کنم طرفداران قدیمی سری را ناراحت کند.

Fable

سپس میدلر این نظریه را مطرح کرد که بازی فقط به این دلیل ساخته می‌شود که Fable نام بزرگی در روزهای کنسول ایکس‌ باکس ۳۶۰ بود، نه به‌خاطر این که تیم ساخت فعلی ایده‌ای برای یک بازی جدید داشتند.

اندی رابینسون از VGC سپس اضافه کرد که Fable جدید اکنون وارد فاز تولید در حداکثر ظرفیت شده است. به عبارت دیگر، تا چند وقت نباید انتظار داشت که گیم‌پلی بازی به نمایش در بیاید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا