بازی

سی دی پراجکت از مشکلات جدید The Witcher 3 آگاه است

سی دی پراجکت از مشکلات جدید The Witcher 3 آگاه است

عرضه آپدیت نسل نهمی بازی ویچر ۳ (The Witcher 3: Wild Hunt) مشکلاتی برای بازیکنان ایجاد کرده که استودیو سی دی پراجکت در حال بررسی آن‌ها است.

این به روزرسانی با هدف بهبود گرافیک ویچر ۳ برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر شده است. با این وجود نصب آپدیت باعث بروز یک سری مشکلات فنی شده که استودیو در حال بررسی آن‌ها است. سی دی پراجکت رد به ۴ مشکل اصلی اشاره کرده و از طرفداران خواسته تا بازخوردهای بیشتری در اختیار آن‌ها قرار دهند. 

مطلب پیشنهادی:کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!وقت مروری دوباره بر بهترین آثار تلویزیون
کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!

در حال حاضر تمرکز این توسعه دهنده روی کرش‌های متوالی نسخه پی‌سی و عملکرد ضعیف ویژگی رهگیری پرتو نور روی کارت گرافیک اینتل قرار دارد. از طرف دیگر بعضی بازیکنان که نسخه اصلی The Witcher 3: Wild Hunt را از قبل خریده‌ بودند، قادر به دانلود به‌روزرسانی جدید و نسل نهمی بازی نیستند.

ویچر ۳

همچنین عده‌ای از بازیکنان روی پلی استیشن ۵ نمی‌تواند به بسته‌‌های الحاقی بازی دسترسی پیدا کنند. سی دی پراجکت رد هنوز راه حلی برای این مشکلات ارائه نکرده، ولی از پی‌سی‌بازان می‌خواهد که کارت گرافیک و مادربرد سیستم خود را آپدیت و به روز کنند. از طرف دیگر اگر سخت‌افزار ضعیف‌تری دارید، استفاده از ورژن DirectX 11 می‌تواند بهتر باشد.

ویچر ۳ هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی اسیتشن ۴، پلی اسیتشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.


تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا