بازی

سیستم مورد نیاز The Last of Us Part 1 برای پی‌سی اعلام شد

سیستم مورد نیاز The Last of Us Part 1 برای پی‌سی اعلام شد

The Last of Us Part 1 قرار است در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) برای پی‌سی عرضه شود و اکنون جزئیات جدیدی از ویژگی‌های پورت پی‌سی و همچنین مشخصات مورد نیاز آن اعلام شده است.

طبق اعلام رسمی ناتی داگ و سونی، پورت پی‌سی The Last of Part 1 از AMD FSR 2، Nvidia DLSS Super Resolution و نسبت تصویر ۲۱:۹ و ۳۲:۹ فوق‌عریض پشتیبانی می‌کند. بازی همچنین شامل گزینه‌هایی برای Vsync و محدودیت‌های نرخ فریم و چندین ویژگی دیگر از جمله کیفیت بافت، سایه‌ها، انعکاس‌ها، Ambient Occlusion و غیره خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت سوم«زمان بسیار طولانی»
نقد سریال The Last of Us | قسمت سوم

علاوه بر صفحه کلید و ماوس، بازیکنان همچنین می‌توانند با استفاده از کنترلرهای دوال‌شاک و دوال‌سنس نیز آن را تجربه کنند. همچنین رفع چندین باگ مربوط به نسخه پلی استیشن ۵ بازی نیز به طرفداران وعده داده شده است.

در مورد سیستم مورد نیاز بازی، بازیکنان چهار گزینه از پیش تعیین شده مختلف خواهند داشت که حداقل گزینه ممکن بازی را با وضوح 720p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، تنظیمات پیشنهادی آن را با وضوح 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، تنظیمات عملکرد وضوح 1440p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و تنظیمات فوق‌العاده آن وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم را در دسترس قرار می‌دهد.

دو مورد به ۱۶ گیگابایت رم نیاز دارد و دو مورد دوم این میزان را تا ۳۲ گیگابایت افزایش می‌دهد. در هر چهار تنظیمات همچنین به ۱۰۰ گیگابایت حافظه SSD نیز نیاز پیدا خواهید کرد.

در تصویر زیر می‌توانید مشخصات مورد نیاز این بازی را به‌طور کامل مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز The Last of Us Part 1 برای پی‌سی اعلام شد - lastech

نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 در مقایسه با نسخه پلی استیشن ۵ آن ۱۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود. ناتی داگ همچنین پیش از این تایید کرده بود که این بازی پس از انتشار به‌طور کامل برای پی‌سی دستی Steam Deck نیز بهینه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:آیا سریال «The Last of Us» یک فرمول جدید برای انطباق بازی به سینما دارد؟بارقه امید برای طرفداران گِیم و سینما …!
آیا سریال «The Last of Us» یک فرمول جدید برای انطباق بازی به سینما دارد؟


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا