بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Saints Row اعلام شد

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Saints Row اعلام شد

استودیو Volition شب گذشته به طور رسمی سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Saints Row را منتشر کرد. این استودیو قبلاً در ماه ژوئن از حداقل سیستم مورد نیاز رونمایی کرده بود، اما اکنون می‌توانید تصویر واضح‌تری از نحوه اجرای بازی توسط رایانه شخصی خود داشته باشید.

برای اجرای بازی در تنظیمات توصیه شده (1080p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه)، به یک پردازنده Intel Core i7-6700k یا AMD Ryzen 5 1500X نیاز دارید. علاوه بر این، شما به یک کارت گرافیک با حداقل ۸ گیگابایت VRAM (حافظه ویدیویی) نیاز دارید که توصیه توسعه‌دهندگان استفاده از GeForce GTX 1070 و AMD Radeon RX 5700 یا کارت‌هایی قدرتمندتر است.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟

این بازی همچنین به ۱۶ گیگابایت رم برای اجرا در تنظیمات توصیه شده نیاز دارد که به طور فزاینده‌ای در حال رایج شدن است و پورت پی‌سی Marvel’s Spider-Man نیز یکی از دیگر جدیدترین بازی‌ها بود که به ۱۶ گیگ رم احتیاج داشت.

اگر رایانه شما نمی‌تواند تا این حد اجرا کند، برای حداقل تنظیمات (رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه) می‌توانید با پردازنده Intel Core i3-3240 یا AMD Ryzen 3 1200 و همچنین یک GPU با حداقل ۴ گیگابایت VRAM مانند GTX 970 یا RX 480 کنار بیایید. همچنین برای اجرای بازی در این حالت تنها به ۸ گیگابایت رم نیاز خواهید داشت.

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید Saints Row را با حداکثر تنظیمات (4k-60fps) بازی کنید، به پردازنده‌هایی مثل Core i5 12600 یا Ryzen 7 5800x و همچنین کارت گرافیکی با ۱۲ گیگابایت VRAM مانند 3080ti یا RX 6800XT نیاز دارید.

تمامی نسخه‌های بازی برای اجرا به ویندوز ۱۰ نسخه ۶۴ بیتی نیاز دارند. بنابراین اگر هنوز از ویندوزهای قدیمی ۷ یا ۸ استفاده می‌کنید، بهتر است به فکر تعویض باشید. Volition همچنین بیان کرده که این بازی برای نصب به ۵۰ گیگابایت فضای درایو نیاز دارد و برای هر تنظیماتی بالاتر از حداقل مشخصات، نصب روی SSD ضروری است.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

شما می‌توانید تفکیک کامل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Saints Row را در زیر مشاهده کنید:

Saints Row

Deep Silver Volition مشخص نکرده که نسخه پی‌سی چه نوع تنظیمات گرافیکی خواهد داشت، اما Digital Foundry در پیش‌نمایش خود اشاره کرد که این بازی مجموعه عظیمی از گزینه‌ها را دارد و هر یک از آن‌ها در زمان اجرا به صورت پویا به‌روزرسانی می‌شوند که در سمت راست تصویر می‌توانید تغییرات را مشاهده کنید.

این تنظیمات شامل پشتیبانی از Ray-Traced Ambient Occlusion با چهار گزینه مختلف شامل کم، متوسط، زیاد و فوق‌العاده است. با این حال، بازی از بازتاب‌های رهگیری پرتو پشتیبانی نمی‌کند، اگرچه چندین گزینه از پیش تنظیم‌شده برای بازتاب‌ها وجود دارد.

جالب اینجاست که Digital Foundry اشاره کرده که سیستم RTX 3080 و Core i7 7700K آن‌ها برای حفظ نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در حالت 4K در بخش‌های جهان باز مشکل داشته است. با این حال، نسخه نهایی بازی را تست نمی‌کردند و شاید Volition از آن زمان تاکنون عملکرد کلی را بهبود بخشیده است.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا