بازی

سونی به خرید استودیوهای بیشتر ادامه خواهد داد

سونی به خرید استودیوهای بیشتر ادامه خواهد داد

چند روز پیش خرید استودیو بانجی (Bungie) توسط سونی نهایی شد و اکنون این شرکت قصد دارد تمام تمرکز خود را روی معامله بعدی قرار دهد. 

سونی بارها اعلام کرده که به خریدهای خود ادامه خواهد داد و قصد دارد تعداد استودیوهای فرست پارتی پلی استیشن را افزایش دهد. به همین خاطر وکیلی استخدام کرده تا کار خود را برای معامله‌های بعدی راحت‌تر کند. از این پس گرگوری مک‌کردی (Gregory McCurdy) به عنوان وکیل ضد انحصار و سیاست عمومی در سونی کار خواهد کرد.

مک‌کردی پیش از این در کمپانی Uber فعالیت می‌کرد و رهبری تیمی را برعهده داشت که پاسخگوی اتهامات مربوط به زیرپا گذاشتن قوانین ضد انحصار بود. او همچنین سابقه فعالیت در مایکروسافت را نیز داشته و زمانی که اولین ایکس باکس به بازار عرضه شد، در این کمپانی کار می‌کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Unchartedاز معنای اسم بازی تا خراب شدن پلی استیشن ۳
۱۰ حقیقت جالب از سری Uncharted

سونی

همچنین باید به خرید استودیو Haven و پلتفرم ورزش‌های الکترونیک Repeat.gg توسط Sony نیز اشاره کنیم. Haven استودیو تازه کاری است که توسط جید ریموند (Jade Raymond) تاسیس شده و روی یک بازی لایو سرویس کار می‌کند. Repeat.gg نیز میزبان مسابقات بازی‌هایی مانند فورتنایت، وارزون و League of Legends است.

این شرکت در یک سال گذشته Housemarque، سازنده Returnal، نیکسس سافتور، متخصص توسعه پورت پی‌سی، استودیو بریتانیایی Firesprite، استودیو Bluepoint، سازنده ریمیک Demon’s Souls را هم خریداری کرد. هدف سونی از این خریدها افزایش قدرت استودیو پلی‌استیشن و کسب تخصص در زمینه‌ از توسعه بازی است.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


میم ریویو #6 ما رو بخندونید جایزه میگیرید

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا