بازی

سونی از مجموعه لوازم جانبی پلی استیشن ۵ با پوشش خاکستری رونمایی کرد

سونی از مجموعه لوازم جانبی پلی استیشن ۵ با پوشش خاکستری رونمایی کرد

شرکت سونی به تازگی از مجموعه لوازم جانبی جدید پلی استیشن ۵ (PS5) با طرح استتار خاکستری‌رنگ (Gray Camouflage) رونمایی کرد.

به دنبال مجموعه رنگ‌های الهام‌گرفته از کهکشان‌ها، سبک جدید استتار خاکستری‌رنگ برای کنترلر DualSense، هدست Pulse 3D و کاور کنسول PS5 در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟

ایزابل توماتیس، معاون بازاریابی جهانی سونی، در معرفی این مجموعه گفت:

تیم طراحی پلی استیشن الگوی استتار ما را برای بازتاب یک حس تازه‌تر و امروزی‌تر طراحی کرده است. اگر دقت کنید، متوجه خواهید شد که اشکال نمادین پلی استیشن به طرز ماهرانه‌ای در الگو گنجانده شده‌اند.

این ست که در بریتانیا به عنوان مجموعه Gray Camouflage شناخته می‌شود، اواخر سال میلادی جاری عرضه می‌شود و پیش‌خریدها از روز ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) آغاز می‌گردد. کنترلر بی‌سیم و کاور کنسول در ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) و قبل از عرضه هدست در ماه دسامبر، عرضه خواهند شد.

در آمریکا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک و لوکزامبورگ، این کنترلر به مدت دو هفته به طور انحصاری از طریق PlayStation Direct در دسترس خواهد بود، سپس در ۲۸ اکتبر (۶ آبان) توسط سایر خرده‌فروشان عرضه می‌شود.

کاورهای Gray Camouflage کنسول پلی استیشن ۵ به طور انحصاری تنها از طریق PlayStation Direct در این کشورها در دسترس قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر ثبت‌نام برای به‌دست آوردن شانس خرید مستقیم کنسول‌های PS5 از شرکت سونی در حال انجام است. اکنون بازیکنان مستقر در آمریکا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک و لوکزامبورگ می‌توانند کار ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا