رمز ارز

سهم بازی‌ها در دنیای بلاکچین چقدر است؟

زمان مطالعه: دقیقه

پلتفرم تحلیلی DappRadar در آخرین گزارش ماهانه خود به وضعیت بازی‌های بلاکچینی و بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پرداخته است.
به گزارش این پلتفرم، در حالی که فعالیت کلی در بلاکچین در ماه گذشته رو به زوال بوده و اگرچه توکن‌های بازی‌ها نیز از شرایط چالش‌برانگیز بازار رنج می‌برند، اما تعداد کیف پول‌های فعال منحصر به فرد بازی‌ها همچنان در حال افزایش بوده و به تقریباً ۱ میلیون کیف پول روزانه رسیده است. طبق گزارش‌ها، برنامه‌های غیرمتمرکز مرتبط با بازی‌ها حدود ۶۰ درصد از کل فعالیت‌های بلاکچین در ماه ژوئیه را به خود اختصاص داده‌اند که رکورد جدیدی برای این بخش است.
در مقابل، داده‌های DappRadar نشان می‌دهند که حجم معاملات توکن‌های NFT در طول بازار خرسی ضعیف شده و برای اولین بار از ژوئن ۲۰۲۱، ارزش آن به یک میلیارد دلار نمی‌رسد. به گزارش این پلتفرم، بازار OpenSea همچنان در بخش NFT پیشتاز است. با این حال، همتایان این بازار، از جمله X2Y2 در اتریوم و Magic Eden در سولانا، بخشی از سهم بازار OpenSea را به خود اختصاص داده‌اند.
لازم به ذکر است پلتفرم تحلیلی Absolute Reports در گزارش جدید خود، رشد عظیمی را برای صنعت گیم فای (GameFi) طی شش سال آینده پیش‌بینی کرده است. به گزارش این پلتفرم، ارزش صنعت بازی‌های NFT محور درآمدزا تا سال ۲۰۲۸ می‌تواند تا ۲٫۸ میلیارد دلار افزایش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا