بازی

سفر سه روزه به استانبول چقدر هزینه دارد؟

سفر سه روزه به استانبول چقدر هزینه دارد؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استانبول یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه و جهان است که هر ساله افراد زیادی از ایران و دیگر کشورها به آن سفر می‌کنند. با توجه به هم مرز بودن ترکیه با ایران، تورهای مختلفی به مقصد این شهر در ترکیه برگزار می‌شود که شما می‌توانید با تهیه بلیط تهران استانبول و ثبت نام در این تورها خود را به یک سفر هیجان انگیز دعوت کنید. احتمالا برای شما نیز این مساله سوال باشد که هزینه سفر به استانبول چقدر است؟ با ما همراه شوید تا به طور کامل به این سوال پاسخ دهیم.

هزینه تور استانبول به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

هزینه تور استانبول معمولا عددی یکسان نیست و با توجه به فاکتورهای مختلفی تغییر خواهد کرد. یکی از عوامل مهم در این هزینه، زمان سفر است. بهترین زمان سفر به ترکیه فصل‌های بهار و پاییز است. اگر شما در این دو فصل یا ایام تعطیلات بخواهید به ترکیه سفر کنید، هزینه بلیط پرواز تهران به استانبول  و دیگر هزینه‌های سفر شما در مقایسه با زمان‌های دیگر بیشتر خواهد شد.

مانند هر سفر دیگر تعداد روزهای شما در سفر بر هزینه آن تاثیر خواهد گذاشت. تورهای استانبول معمولا تورهای 3،5،7 و 10 روزه هستند که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند.

خدمات سفر نیز از جمله عواملی است که می‌تواند بر هزینه سفر شما تاثیر بگذارد. این که هتل شما چند ستاره است؟ وعده‌های غذایی در خدمات تور وجود دارد یا خیر؟ ورودی جاذبه‌های توریستی با خودتان یا با تور است؟ و عوامل دیگر باعث تغییر هزینه سفر شما خواهد بود.

قیمت بلیط تهران استانبول چقدر است؟

برای سفر به ترکیه شما نیاز به تهیه بلیط دارید و هزینه بلیط یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های شما در طول سفر است. در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی بسیاری روزانه به مقصد استانبول پرواز دارند که شما می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. هزینه بلیط در هر هواپیمایی با توجه به خدمات ارائه شده متفاوت است، اما به طور کلی شما برای خرید بلیط هواپیما از استانبول به تهران و یا تهران به استانبول باید چیزی حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه اقامت در استانبول چقدر است؟

هزینه اقامت در استانبول مانند هر شهر دیگر به انتخاب اقامتگاه شما بستگی دارد. با توجه به تعداد بالای مسافر در این شهر، شما می‌توانید سوئیت‌ها، اتاق‌ها و یا هتل‌های 3 ستاره تا 5 ستاره را در این شهر انتخاب کنید. در انتخاب محل اقامت بیش از هر چیز به نظافت محل و نظرات مسافران قبلی توجه کنید و کیفیت سفر خود را فدای تنها کمی هزینه بیشتر نکنید. برای 3 شب اقامت در استانبول شما می‌توانید اقامتگاه‌هایی از حدود 1 میلیون تومان تا حدود 5 میلیون تومان است. البته هتل‌های لوکسی مانند هتل 5 ستاره فورسیزن نیز در این شهر وجود دارد که برای اقامت 3 روزه در آن باید بیش از 40 میلیون تومان پرداخت کنید.

هزینه خوراک، تفریح و خرید لباس در استانبول چقدر است؟

بعد از قیمت بلیط تهران استانبول، یکی دیگر از هزینه‌هایی که در طول سفر نمی‌توان از آن به راحتی چشم پوشید، هزینه‌های جانبی است که شما برای وعده‌های غذایی، بازدید از مکان‌های تاریخی و البته خریدهای خود باید پرداخت کنید. در استانبول اغذیه فروشی‌های بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید ناهار یا شام خود را از یک دکه غذا فروشی تا یک رستوان لوکس و گران قیمت تهیه کنید.

اگر بخواهید وعده‌های غذایی خود را از دکه‌های غذا فروشی تهیه کنید، حداقل قیمت غذا از حدود 20 لیر آغاز می‌شود و تا حدود 40 لیر با توجه به نوع غذا بیشتر می‌شود. اگر بخواهید در رستوران ناهار یا شام خود را میل کنید، هزینه هر وعده غذایی از حدود 40 لیر تا 150 لیر خواهد بود.

هزینه بازدید از مکان‌های گردشگری استانبول نیز با یکدیگر متفاوت است و با توجه به شهرت، قدمت و کاربری آن متفاوت خواهد بود. به طور کلی هزینه بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر از حدود 30 لیر تا 500 لیر متفاوت خواهد بود.

هزینه خرید در استانبول نیز به مرکز خریدی که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. در استانبول بازارهای محلی و مراکز خرید لوکس مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود آن ها را انتخاب کنید.

هزینه تور استانبول چقدر است؟

اگر اولین بار است که قصد سفر به ترکیه و استانبول را دارید، بهترین راه انتخاب یک تور مناسب است. با انتخاب تور امنیت سفر شما بالاتر خواهد رفت و کمتر در طول سفر دچار سردرگمی خواهید شد. بلیط تهران استانبول و همچنین بلیط استانبول به تهران توسط شرکت گردشگری تهیه شده و شما نیازی به صرف زمان برای آن ندارید. هزینه تور 3 روزه استانبول در شرکت‌های گردشگری مختلف با توجه به خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود. این تورها معمولا از هزینه حدود 6 میلیون تومان آغاز شده و تا 20 میلیون تومان خواهد رسید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا