بازی

سریال The Witcher حداقل تا فصل پنجم ادامه خواهد داشت

سریال The Witcher حداقل تا فصل پنجم ادامه خواهد داشت

فصل سوم سریال ویچر (The Witcher) تابستان سال آینده از راه می‌رسد و گزارشات جدید حاکی از ساخت فصول بیشتر برای این اثر نتفلیکسی است. چند ماه پیش طی اخباری شوک‌برانگیز، اعلام گردید هنری کویل در فصل چهارم حضور ندارد و لیام همسورث جایگزین وی خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به برنامه مهمونی – ریشه‌های دوست‌داشتنیمجری پیر دگرباره جوان خواهد شد
نگاهی به برنامه مهمونی – ریشه‌های دوست‌داشتنی

در حالی که نتفلیکس به صورت رسمی اعلام نکرده آیا سریال پس از فصل چهارم ادامه پیدا می‌کند یا خیر، سایت Redanian Intelligence مدعی شده نتفلیکس قصد دارد ویچر را حداقل تا فصل پنجم ادامه دهد. به گفته منابع این سایت، سازندگان قصد دارند تولید فصل چهارم و پنجم را به صورت پشت هم انجام دهند و وقفه‌ای میان آن‌ها نیندازند.

نتفلیکس هم‌اکنون برای انتشار فصل ۳ سریال ویچر طی تابستان ۲۰۲۳ آماده می‌شود اما فعلا تاریخ دقیق آن را نمی‌دانیم. در حاضر حاضر اطلاعات خاصی در رابطه با داستان این فصل وجود ندارد اما ستاره شخصیت جسکیر صحبت‌هایی درباره آن داشته است:

سریال ویچر

به شخصه وقتی اولین بار فیلمنامه را خواندم، فکر کردم با بهترین فصل تا اینجا روبه‌رو هستم. چیزهایی از کتاب‌ها وجود دارد که فکر می‌کنم طرفداران حسابی دوست داشته باشند.

طبق پیش‌بینی و تحلیل طرفداران و رسانه‌ها، فصل سوم احتمالا حاصل اقتباس از دو کتاب Time of Contempt و Blood of Elves اثر آندری ساپکوفسکی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاریاقیانوسی به عمق یک متر
نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاری


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا