بازی

سریال Hogwarts Legacy توسط شبکه HBO Max ساخته خواهد شد

سریال Hogwarts Legacy توسط شبکه HBO Max ساخته خواهد شد

طبق گزارش‌های منتشر شده، یک سریال تلویزیونی بر اساس بازی Hogwarts Legacy توسط شبکه استریم HBO Max متعلق به برادران وارنر در حال ساخت است.

این خبر بر اساس منابع Giant Freakin Robot که یک سایت سرگرمی با سابقه گزارش‌های انحصاری، منتشر شده است. ادعا شده که سریال هنوز در مراحل اولیه توسعه است، اما مانند بازی داستان آن احتمالاً قبل از رمان‌های اصلی هری پاتر و اسپین‌آف‌های Fantastic Beasts خواهد گذشت.

مطلب پیشنهادی:برترین سریال های ژاپنی تاریخ – جادوی سرزمین آفتابداستان‌های جذاب و خلاقانه
برترین سریال های ژاپنی تاریخ – جادوی سرزمین آفتاب

این بازی که در دهه ۱۸۰۰ میلادی می‌گذرد، بازیکنان را در نقش دانش‌آموزی از مدرسه جادوگری هاگوارتز قرار می‌دهد که توانایی نادری برای استفاده از جادوی باستانی دارد.

Hogwarts Legacy در ۱۰ فوریه برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شد و از نظر تجاری شروع بسیار خوبی داشت. از زمان عرضه Red Dead Redemption 2 در اکتبر ۲۰۱۸، تاکنون بزرگ‌ترین لانچ اروپایی خارج از سری فیفا و کال آو دیوتی را برخوردار بوده است.

Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy در ۴ آوریل برای PS4 و Xbox One و در ۲۵ جولای برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد. استودیو Avalanche اخیراً ادعا کرده که هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای انتشار بسته‌های الحاقی ندارد.

میراث هاگوارتز در بحبوحه جنجال‌های قابل توجهی پیرامون دیدگاه‌های علنی جی. کی. رولینگ، نویسنده کتاب‌ها درباره حقوق تراجنسیتی‌ها منتشر شد. این بازی به دلیل نظرات عمومی رولینگ که توسط بسیاری از افراد، ترنس‌فوبیک تلقی می‌شود، بایکوت شده بود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوکبازگشت شکوهمندانه سریال جدید حسن فتحی
نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوک


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

شینجی میکامی از استودیو Tango Gameworks جدا می‌شود - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا