بازی

سریال انیمیشنی Raid: Shadow Legends ساخته می‌شود

سریال انیمیشنی Raid: Shadow Legends ساخته می‌شود

بازی موبایلی موفق Raid: Shadow Legends از شرکت Plarium Games قرار است یک سریال انیمیشنی کوتاه دریافت کند.

اقتباس تلویزیونی این بازی نقش‌آفرینی فانتزی Raid: Call of the Arbiter نام خواهد داشت. Call of the Arbiter یک سریال انیمیشنی تک فصلی و ده قسمته خواهد بود که از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ پخش هفتگی خود را در یوتیوب آغاز خواهد کرد. اریک رولمن، رئیس سابق بخش تلویزیون و انیمیشن مارول، تهیه‌کننده این سریال خواهد بود و در کنار او، جی اولیوا که کارگردانی انیمیشن Batman: The Dark Knight Returns را در کارنامه دارد نیز شورانر این پروژه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شویددنیای دیوانه وار انیمیشن!
با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شوید

این سریال انیمیشنی شامل شخصیت‌های اصلی بازی Raid: Shadow Legends خواهد شد و تمرکز گسترده‌ای روی Arbiter خواهد داشت؛ یک نگهبان باستانی که به دنبال بازگشت و احیای سرزمینی به نام Teleria است که ظاهرا توسط خدایانش رها و غرق در جنگ و خون شده است. مایکل لنگ، مدیرعامل کمپانی مادر Plarium یعنی Pixel United درباره این سریال به هالیوود ریپورتر گفت:

تقاضای فوق‌العاده زیادی از سمت بازیکنانی وجود دارد که می‌خواهند بیشتر درباره داستان، شخصیت‌ها و تجربه‌های Raid بدانند. قصد ما این نبود که صرفا دنباله‌روی کمپانی‌های بازی‌سازی دیگری که اخیرا با IPهایشان موفق بوده‌اند باشیم. این واقعا به خاطر درخواست‌های بازیکنانمان بود و می‌خواهیم خط داستانی این بازی را گسترش دهیم.