بازی

سرورهای Overwatch 2 در روز عرضه از کار افتادند

سرورهای Overwatch 2 در روز عرضه از کار افتادند

سرورهای بازی Overwatch 2 در روز لانچ مورد حمله «انبوه» محروم‌سازی سرورها از سرویس یا همان DDoS قرار گرفتند. به گفته مایک ایبارا، رئیس بلیزارد، این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکلاتی که مانع از دسترسی بازیکنان به بازی می‌شود را برطرف کند.

تیم‌ها به سختی روی مشکلات سرور Overwatch 2 کار می‌کنند. از شور و هیجان بازیکنان قدردانی می‌کنیم و به تمرکز روی مسائل و همینطور جذب بازیکنان به سرگرمی ادامه خواهیم داد! با تشکر از صبر و شکیبایی شما.

متاسفانه در حال تجربه یک حمله DDoS انبوه به سرورهای خود هستیم. تیم‌ها به سختی برای تعدیل/مدیریت کار می‌کنند. این حمله باعث بسیاری از مشکلات اتصال شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

در پیامی درون بازی که به بازیکنان آسیب دیده ارائه شد، آمده است:

آگاهیم که برخی از بازیکنان هنگام تلاش برای ورود به سیستم با یک پیام خطای غیرمنتظره سرور مواجه می‌شوند. به طور فعالانه در حال کار روی این موضوع هستیم. ممنون از صبر و شکیبایی شما.

Overwatch 2 شب گذشته به صورت دسترسی اولیه به عنوان یک بازی رایگان برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه شد.

بازیکنان ملزم به داشتن شماره تلفن همراه به اکانت Battle.net خود هستند، اما برخی از کاربران نیز مشکلاتی را در مورد این سیستم امنیتی جدید گزارش کرده‌اند.

Overwatch 2

بلیزارد اخیرا قهرمان جدید Kiriko را معرفی کرد و توضیح داد که بتل پس رایگان این بازی چگونه کار می‌کند. هر ۹ هفته یک بار آپدیت‌های فصلی و یک بتل پس با محتوای جدید از جمله قهرمانان، مدهای بازی، نقشه‌ها و لوازم تزئینی از راه می‌رسد.

بازیکنانی که تازه این سری را تجربه می‌کنند، باید ۱۰۰ مسابقه انجام دهند تا قفل تمام قهرمان‌های بازی اصلی را باز کنند. سایر ویژگی‌ها مانند چت درون بازی و مد رقابتی نیز تا زمانی که بازیکنان تازه‌وارد شرایط خاصی را برآورده نکنند، قفل هستند.

تصمیم برای مرحله‌دار کردن استفاده از محتوا و ویژگی‌های خاص، بخشی از فرآیند مقدماتی است که استودیو آن را «اولین تجربه‌ی کاربری» (First Time User Experience) می‌نامد.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا