بازی

سرورهای Killzone Shadow Fall و دو بازی دیگر گوریلا گیمز خاموش می‌شوند

سرورهای Killzone Shadow Fall و دو بازی دیگر گوریلا گیمز خاموش می‌شوند

استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games) اعلام کرده است که سرورهای سه تا از بازی‌های خود از جمله کیلزون شدو فال (Killzone Shadow Fall) را به زودی خاموش می‌کند. 

این توسعه دهنده قصد دارد در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) دسترسی طرفداران به کیلزون شدو فال، Killzone Mercenary و RIGS: Mechanized Combat League را بگیرد. از این تاریخ به بعد دیگر تجربه مدهای چند نفره این عناوین ممکن نیست و تنها می‌توانید بخش تک نفره آن‌ها را تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5

Shadow Fall و Mercenary  آخرین نسخه‌های Killzone هستند که در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شدند. Mercenary در انحصار پلی استیشن ویتا و Shadow Fall در انحصار پلی استیشن ۴ قرار دارد. RIGS: Mechanized Combat League نیز یک بازی شوتر اول شخص ورزشی است که در سال ۲۰۱۶ برای PS VR به بازار منتشر شد. 

فرانچایز Killzone در گذشته یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های انحصاری سونی محسوب می‌شد که ۹ نسخه مختلف از آن از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ منتشر شده بود. با این وجود اکنون منابع معتبر ادعا دارند که سری بازی کیلزون مرده و استودیو روی یک بازی شوتر چند نفره دیگر کار می‌کند که ساخت آن از سه سال پیش آغاز شده است. 

کیلزون شدو فال (Killzone Shadow Fall)

در حال حاضر تمرکز استودیو روی سری Horizon قرار دارد و چند ماه پیش Horizon Forbidden West به بازار عرضه و با استقبال خوبی نیز از سوی منتقدان و بازیکنان روبه رو شد. همچنین باید اشاره کنیم که این توسعه دهنده روی Horizon Call of the Mountain برای هدست واقعیت مجازی PSVR 2 نیز کار می‌کند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونمونوم خارج می‌شود
نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونم


پلی استیشن پلاس بهتره یا ایکس باکس گیم پس؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا