رمز ارز

سرنوشت نامعلوم ۳۲ میلیون دلار رمزارز!

زمان مطالعه: دقیقه

طبق گزارش‌ها، یک پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال در برزیل به نام BlueBenx به دنبال یک هک ادعایی به ارزش ۳۲ میلیون دلار، تمام ۲۲ هزار کاربر خود را از برداشت وجوهشان منع کرده است. در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد این هک منتشر نشده، ظاهراً این شرکت اکثر کارمندان خود را هم اخراج کرده است.
به این ترتیب، BlueBenx هم به لیست در حال رشد شرکت‌های رمزارزی می‌پیوندد که نتوانستند به وعده‌های خود در مورد ارائه بازدهی بالا عمل کنند. این وام‌دهنده کریپتو، تا ۶۶ درصد بازدهی را برای کاربرانی که از طریق راه‌های مختلف در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، وعده داده بود.
به گفته وکیل BlueBenx، حمله به این پلتفرم وام‌دهی منجر به ضرر ۳۲ میلیون دلاری شده که البته با توجه به عدم شفافیت در مورد حمله ادعایی، سرمایه‌گذاران به سختی این موضوع را باور کردند. برخی از این سرمایه‌گذاران می‌گویند که داستان حمله، ساختگی بوده و احتمال کلاهبرداری زیاد است. این عدم اعتماد در میان سرمایه‌گذاران از این واقعیت ناشی می‌شود که پلتفرم‌های رمزارزی متعددی – که بازدهی بالایی را هم وعده می‌دادند – سناریوهای مشابهی را در گذشته مطرح کرده‌اند.
با توجه به خطرات فزاینده‌ای که خدمات پرریسک و با بازدهی بالا با آنها مواجهند، بسیاری از سرمایه‌گذاران رمزارز اکنون به سمت استراتژی‌های ایمن‌تر حرکت می‌کنند، حتی اگر این استراتژی‌ها بازدهی پایین‌تری داشته باشند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا