رمز ارز

سرمایه‌گذار معروف: بیت کوین مطمئن‌ترین ارز در بازار است!

زمان مطالعه: دقیقه

مایکل‌سیلور (michael saylor)، مدیرعامل شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی، در اظهارات جدید خود، بار دیگر دیدگاه خوش‌بینانه‌اش در مورد بیت کوین را به اشتراک گذاشت. وی در یکی از پست‌های توییتری خود می‌نویسد:

بیت کوین مطمئن‌ترین چیز در یک دنیای بسیار نامطمئن است. در بازاری پر از هرج و مرج، مردم به مکانی امن جدا از یک دولت، آژانس یا شرکت برای ایستادن نیاز دارند.

سیلور تنها کسی نیست که در انباشت سریع بیت کوین فعالیت می‌کند؛ زیرا بسیاری از افراد در دنیای کریپتو، آلت کوین‌ها از جمله اتریوم (ETH) را به طور موقت کنار گذاشته‌اند تا بیت کوین را که اغلب به عنوان طلای دیجیتال یا استاندارد طلای کریپتو شناخته می‌شود، ذخیره کنند.
سیلور اخیرا و در یکی دیگر از مصاحبه‌های خود نیز اظهار داشته بود که با وجود روند نزولی بازار کریپتو، دیدگاهش نسبت به بیت کوین تغییر نکرده و همچنان بیت کوین را پناهگاه امن نهایی و یک محافظ در برابر تورم می‌داند.
سیلور در مورد استراتژی فعلی شرکتش درباره بیت کوین نیز گفته که مایکرواستراتژی هیچ‌یک از BTCهای خود را نخواهد فروخت و هر زمان که پول نقد اضافی وجود داشته باشد، نسبت به خرید بیت کوین‌های بیشتر اقدام خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا