عمومی

سامسونگ ارجاع به تصویر آیفون در اپلیکیشن Members را اصلاح کرد

به‌تازگی یکی از مدیران انجمن سامسونگ اشتباهی مرتکب شده و در یکی از بنرهای تبلیغاتی اپلیکیشن Members، از مدل عمومی آیفون استفاده کرده است. خوشبختانه این شرکت اشتباه خود را پذیرفت و طراحی بنر اشاره‌شده را اصلاح و بیانیه‌ای دراین‌باره منتشر کرد. به‌گزارش SamMobile، یکی از نمایندگان فروشگاه گلکسی در انجمن‌های رسمی سامسونگ گفت:

سلام. این فروشگاه گلکسی است. طراح ما در استفاده از فایل منبع طرح دچار اشتباه شد. تصویر بنر امروز اصلاح و جایگزین می‌شود. از علاقه‌ی شما به سرویس گلکسی تشکر می‌کنیم. سعی خواهیم کرد خدمات بهتری ارائه دهیم.

اکنون سامسونگ بنر تبلیغاتی تم‌های گلکسی را دوباره طراحی و در آن از ظاهر عمومی گوشی اندرویدی با دوربینی در پانچ‌هول استفاده کرده است. مقایسه‌ی این بنر جدید با بنر قبلی را که در آن از طرح آیفون استفاده شده بود، در ادامه مشاهده می‌کنید.

طرح جدید و قدیم اپلیکیشن members

مقاله‌های مرتبط:

  • آپدیت امنیتی جدید سری گلکسی S22 عملکرد دوربین این گوشی‌ها را بهبود می‌دهد
  • سرویس ابری ایکس باکس با بیش از صد بازی باکیفیت به Gaming Hub سامسونگ می‌آید

در مواردی که طراح از تصاویر و منابع عمومی برای ایجاد بنر تبلیغاتی بهره می‌برد، احتمال دارد به‌اشتباه به تصویر محصولات رقیب اشاره کند. البته چنین موضوعی در طرح‌های کلان چندان رایج نیست و سامسونگ همچنان به روند فروش گوشی‌های سری گلکسی ادامه خواهد داد.

اگرچه به‌نظر می‌رسد این اتفاق فقط خطایی ساده بوده که به‌دلیل بی‌توجهی رخ داده است، می‌توان آن را رشته‌ای از بسیاری اشتباهات دیگر دانست. عجیب است که سامسونگ برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی، روند بررسی و نظارتی کاملی بر اپلیکیشن Members ندارد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا