بازی

سازندگان Fable: تا بازی آماده نباشد چیزی از آن نمایش نمی‌دهیم

سازندگان Fable: تا بازی آماده نباشد چیزی از آن نمایش نمی‌دهیم

تاکنون در مورد بازی Perfect Dark حرف‌های زیادی زده شده، از مشکلات پروسه ساخت گرفته تا تمجید و ستایش مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی Xbox، از مشارکت کریستال داینامیکس در ساخت آن. با این حال، یک عنوان انحصاری دیگر از ایکس‌ باکس نیز در دست ساخت است که اطلاعات زیادی در مورد آن موجود نیست: Fable.

این بازی در جولای سال ۲۰۲۰ بدون هیچ گونه ویدئویی از گیم‌پلی یا تاریخ انتشار، معرفی شد که توسط استودیو Playground Games، سازنده سری فورتزا هورایزن ساخته خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

به نظر می‌رسد که روند توسعه به خوبی پیش می‌رود، اما پلی‌گراند تا زمانی که آماده بازی نشده باشد، نمی‌خواهد چیزی از آن نشان دهد، حتی اگر اشخاصی مثل مت بوتی از آن‌ها چنین درخواستی داشته باشند. بوتی در جریان همایش PAX West 2022 گفت:

بخشی از کار من این است که هوای تیم را داشته باشم. آن‌ها نمی‌خواهند زودهنگام چیزی را قبل از آماده شدن نشان دهند.

اما اگر یک بازی وجود داشته باشد که به سرعت جلو رفته باشد و هر بار که چیزی از آن می‌بینم با خود می‌گویم «باید این را نشان دهیم»، Fable است.

چیزهای جالب زیادی در مورد این عنوان وجود دارد اما تیم سازنده به من توضیح داده تا زمانی که بازی آماده نشود، نمی‌توانند چیزی نشان دهند.

با این وجود، مت بوتی گفت که سازندگان از همان «مهارت و فداکاری» که برای Forza Horizon به‌کار بردند، در ساخت این بازی نیز استفاده کرده‌اند. در حالی که او می‌پذیرد کار کردن یک استودیو سازنده بازی‌های مسابقه‌ای روی عنوان نقش‌آفرینی Fable کمی عجیب است، اما بوتی اذعان داشت که «آن‌ها ثابت کردند که بازی را درک می‌کنند».

Fable

Fable برای ایکس باکس سری ایکس/اس در دست ساخت است. آنا مگیل که سال گذشته به عنوان نویسنده اصلی به پلی‌گراند گیمز پیوسته بود، اخیرا به عنوان طراح اصلی روایی انتخاب شد.

او علاوه بر اینکه نقش طراح روایی در بازی Control از استودیو رمدی را بر عهده داشته، قبلا روی Dishonored: Death of the Outsider و The Division 2 نیز کار کرده بود. باید منتظر جزئیات بیشتر از بازی جدید فیبل در ماه‌های آتی بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Horizon 5جدال تایر با کاکتوس
بررسی بازی Forza Horizon 5


چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا