بازی

سازنده PUBG افشاگر اطلاعات بازی را تهدید کرده است

سازنده PUBG افشاگر اطلاعات بازی را تهدید کرده است

گفته می‌شود که سازنده بازی پابجی (PUBG) یعنی استودیو کرافتون یک کارآگاه خصوصی را به خانه یک دیتاماینر پرکار به نام PlayerIGN فرستاده است.

این دیتاماینر فاش کرد که هفته گذشته یک کارآگاه خصوصی دم در خانه‌اش ظاهر شده و نامه‌ای را به او داده که در آن، از او خواسته شده بود که پست‌هایش را در شبکه‌های اجتماعی پاک کند.

مطلب پیشنهادی:تفاوت پردازنده‌های Core و Core X اینتل چیست؟پردازنده ۱۰۰۰ دلاری یا ۴۰۰ دلاری؟
تفاوت پردازنده‌های Core و Core X اینتل چیست؟

این نامه که ظاهرا از طرف استودیو سازنده پابجی بوده، همچنین از او خواسته که یک کپی از پیام‌های خصوصی خود را به آن‌ها تحویل بدهد تا بفهمند او چگونه به اطلاعاتش دسترسی پیدا کرده است. این دیتاماینر در پست TwitLonger خود در اکانت توییتر گفت:

یک کارآگاه خصوصی بیرون از خانه من بود و همین الان نامه‌ای به من داد: کرافتون از من خواسته تمام پست‌های مربوط به درز اطلاعات که در رسانه‌های اجتماعی ارسال کرده بودم را پاک کنم، حساب کاملی از درآمدی که به دست آورده‌ام را ارائه دهم و تمام پیام‌های خصوصی خود را از نحوه دریافت اطلاعات مذکور فراهم کنم.

او در ادامه نوشت:

در حال حاضر چنین نظری دارم:

• لیک‌هایی که دریافت می‌کنم به این دلیل نیست که من فعالانه به دنبال افراد/سیستم‌های آن‌ها برای اطلاعات هستم، بلکه بیشتر برعکس است.

• دیتاماین‌هایی که من از اسکین‌های بازی دریافت می‌کنم، از طریق یک وب‌سایت است که درست قبل از آنلاین شدن سرور تست، به‌روز می‌شود. بستر کار هم html هست. من راست کلیک می‌کنم و تصاویر را ذخیره می‌کنم.

• من واقعا نمی‌دانم در حال حاضر چه کار کنم. فقط می‌خواهم قبل از هر اقدامی، کمک بگیرم.

بازی پابجی

PlayerIGN از زمان پیدا شدن سر و کله این کارآگاه خصوصی دیگر توییتی ارسال نکرده و کرافتون هم هنوز به طور عمومی در مورد این وضعیت اظهار نظر نکرده است.

بازی پابجی که اکنون به صورت رایگان قابل بازی کردن است، چندی پیش از نقشه برنامه‌های سال ۲۰۲۲ خود رونمایی کرد. اگرچه مختصر، اما کرافتون برنامه‌های خود را به دسته‌های «جهان»، «درون بازی» و «خارج از بازی» تقسیم کرده است.

مطلب پیشنهادی:چگونه پردازنده کامپیوتر را خنک نگه داریم؟جلوگیری از یک خسارت سنگین
چگونه پردازنده کامپیوتر را خنک نگه داریم؟


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا