بازی

سازنده Little Nightmares به بازی جدید خود اشاره کرد

سازنده Little Nightmares به بازی جدید خود اشاره کرد

استودیو سوئدی تارسیر (Tarsier Studios) که برای ساخت بازی Little Nightmares و دنباله آن یعنی Little Nightmares 2 شناخته می‌شود، اخیرا در صفحه توییتر خود به توسعه بازی جدیدی اشاره کرده است. شاید خیلی‌ها حدس بزنند که این عنوان جدید بازی Little Nightmares 3 خواهد بود، اما احتمال آن بسیار کم و ضعیف است.

بازی جدید سازنده Little Nightmares

نه‌تنها استودیو تارسیر قبلا گفته بود که از این سری فاصله می‌گیرد، بلکه فرانچایز آن اکنون متعلق به بندای نامکو (Bandai Namco) است. بازی سومی هم می‌تواند در آینده ساخته شود، اما بعید به نظر می‌رسد که Tarsier Studios توسعه آن را برعهده بگیرد. این استودیو با اشتراک‌گذاری یک تیزر بسیار کوتاه و چند ثانیه‌ای مشابه سبک هنری لیتل نایتمرز نشان می‌دهد که با یک بازی ترسناک و خاص روبرو خواهیم بود.

Little Nightmares در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک بازی مستقل وارد بازار شد. ترکیبی از زیبایی‌های بصری و القا وحشت، به لطف سبک هنری منحصر به‌فرد و داستان خوب باعث شد تا تجربه آن برای هر گیمری واجب شود. بعد از آن به سال ۲۰۲۱ و عرضه قسمت دوم می‌رسیم که دنباله‌ی موفقی بود و نظر مثبت منتقدین و طرفداران را به خود جلب کرد. ظاهرا موفقیت هر دو بازی سبب شده تا شرکت بندای نامکو این سری را به یک برند تبدیل کند.

بازی Little Nightmares

علاوه بر دو بازی اصلی، عنوان موبایلی Very Little Nightmares نیز به عنوان یک بازی ماجراجویی معمایی در دسترس قرار دارد که به خوبی عناصر ترسناک سری را در بستری کوچک‌تر و ساده‌تر به تصویر می‌کشد.

با همه این اوصاف باید منتظر ماند و دید که بازی بعدی استودیو تارسیر چیست و مخاطبان چطور از آن استقبال خواهند کرد.


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا