بازی

سازنده Gears of War به ساخت بازی State of Decay 3 کمک می‌کند

سازنده Gears of War به ساخت بازی State of Decay 3 کمک می‌کند

Undead Labs در سال ۲۰۲۲ به پشتیبانی از بازی State of Decay 2 ادامه داد و چند به‌روزرسانی‌های جدید برای آن عرضه کرد که قابل توجه بودند. اما بخش عمده‌ای از نیروی کاری استودیو مشغول ساخت قسمت سوم بازی هستند.

از مدت‌ها پیش این عنوان سبک بقا، پروسه ساخت خود را آغاز کرد و اکنون خبر رسیده که توسعه‌دهنده آن از سوی دیگر استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس نیز حمایت می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوندشخصیت‌هایی وحشتناک اما در جبهه خیر
۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوند

مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌ باکس، در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست Major Nelson اعلام کرد که استودیو The Coalition، سازنده دو قسمت اخیر سری Gears of War، با تخصصی که در موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ دارند، در حال حاضر به استودیو Undead Labs در ساخت State of Decay 3 کمک می‌کنند.

به Undead Labs اشاره کردید. [باید بگویم که] آن‌ها در حال حاضر با The Coalition در ونکوور، استودیوی Gears of War همکاری می‌کنند تا برخی از فناوری‌های پیرامون آنریل ۵ و برخی از چیزهایی که قبلا در گیرز آو وار استفاده شده را به State of Decay بیاورند.

State of Decay

بازی State of Decay 3 برای ایکس باکس سری ایکس/اس اس و پی‌سی در دست ساخت است و هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. زمانی که در سال ۲۰۲۰ به طور رسمی اعلام شد قسمت سوم ساخته می‌شود، استودیو Undead Labs اشاره کرد که این پروژه در مراحل اولیه پیش تولید قرار دارد، اما از آن زمان تاکنون هیچ خبر جدیدی در رابطه با آن منتشر نکردند.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم ترسناک با مضمون تعقیب و گُریزموش‌ و گربه بازی به سبک ژانر وحشت
10 فیلم ترسناک با مضمون تعقیب و گُریز


۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا