بازی

سازنده پورت پی‌سی God of War هنوز روی این سری کار می‌کند

سازنده پورت پی‌سی God of War هنوز روی این سری کار می‌کند

تقریبا ۹ ماه از عرضه پورت پی‌سی بازی خدای جنگ (God of War) گذشته و استودیو سازنده آن همچنان به کار روی این فرانچایز ادامه می‌دهد. 

استودیو کانادایی Jetpack Interactive در ساخت پورت پی‌سی خدای جنگ عملکرد خوبی داشت و به همین خاطر سونی دوباره با این مجموعه به آن‌ها اعتماد کرده است. این استودیو در پیج لینکدین خود اعلام کرده است که با همکاری سانتامونیکا (Santa Monica) روی God of War کار می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

چندی پیش نیز یکی از برنامه نویسان ارشد این Jetpack Interactive در رزومه خود ذکر کرده بود که سابقه کار روی God of War: Ragnarok را دارد. هنوز پروژه بعدی این استودیو مشخص نیست و احتمالات مختلفی وجود دارد. این استودیو می‌تواند در ساخت God of War: Ragnarok به سانتامونیکا کمک یا به تنهایی روی پورت پی‌سی این دنباله کار کند. 

خدای جنگ

البته هنوز کمی زود است که سونی بخواهد توسعه پورت پی‌سی خدای جنگ: راگناروک را آغاز کند و این بازی احتمالا تا چند سال دیگر برای پی‌سی منتشر نخواهد شد. کوری بارلاگ (Cory Balrog)، تهیه کننده اجرایی گاد آو وار، نیز اعلام کرده بود که هنوز از انتشار این دنباله برای پی‌سی مطلع نیست. 

سونی در حال حاضر چندین بازی برای عرضه روی‌ پی‌سی دارد که در میان آن‌ها باید به Uncharted: Legacy of Thieves، ریمستر Spider-Man: Miles Morales و Sackboy: A Big Adventure اشاره کرد. شایعات بسیار زیادی نیز به پورت پی‌سی Returnal اشاره می‌کنند و احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!
lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا