بازی

سازنده ماد به بازیکنان Stray کمک می‌کند گربه خود را به بازی اضافه کنند

سازنده ماد به بازیکنان Stray کمک می‌کند گربه خود را به بازی اضافه کنند

در کنار مادهای بسیار زیادی که برای این عنوان منتشر شده، یکی از کاربران Nexus Mods به بازیکنان کمک می‌کند تا گربه خود را به بازی Stray اضافه کنند.

این سازنده ماد که NorskPL نام دارد، طرح پشتیبانی جدیدی راه‌اندازی کرده که طی آن به بازیکنان Stray کمک می‌کند تا گربه خود را بسازند. طبق جدیدترین مادهایی که توسط او منتشر شده، به نظر می‌رسد برخی بازیکنان موفق شده‌اند تا گربه خود را در بازی تحویل بگیرند!

مطلب پیشنهادی:چگونه کنترلر PS5 را به پی‌سی متصل کنیم؟یا چگونه قیمه‌ها را در ماست‌ها بریزیم!
چگونه کنترلر PS5 را به پی‌سی متصل کنیم؟

بازیکنانی که قصد دارد گربه پیش‌فرض بازی Stray را تغییر دهند، باید از چندین ماد ساخته شده آن استفاده کنند. با این حال، احتمال کمی وجود دارد که به گزینه دلخواه خود برسند. تاکنون مادهایی مانند گارفیلد و کارل جانسون برای آن ساخته شده است! با این وجود، تلاش این مادساز برای طراحی گربه بازیکنان بسیار قابل‌توجه است.

بازی Stray

Annapurna Interactive ناشر بازی پیش از انتشار آن تایید کرد که هیچ گزینه شخصی‌سازی در بازی وجود نخواهد داشت، زیرا Stray فقط روی ماجراجویی گربه داستان تمرکز دارد.

بازی Stray هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس قرار دارد. بازی کاملا موفق بوده و علاوه بر شکستن رکورد بازیکنان همزمان ناشر خود یعنی Annapurna Interactive موفق شد تا به بهترین بازی استیم در سال ۲۰۲۲ نیز تبدیل شود.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا