بازی

سازنده شانگ چی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را کارگردانی می‌کند

سازنده شانگ چی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را کارگردانی می‌کند

مارول در رویداد کامیک‌کان از فاز پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول رونمایی کرد و اطلاعاتی هم از فاز هفتم مشخص شد. طی این رونمایی شاهد نسخه‌های جدیدی از فیلم محبوب «انتقام جویان» بودیم. عنوان اول، Avengers: The Kang Dynasty نام دارد که طبق اخبار جدید دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم شانگ‌چی قرار است ساخت آن را برعهده داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

عنوان بعدی فیلم Avengers: Secret Wars است که هنوز کارگردان آن مشخص نشده و طبق اعلام کوین فایگی «آنتونی» و «جوزف وی. روسو» یا همان برادران روسو که کارگردانان دو فیلم قبلی اونجرز یعنی Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame بوده‌اند، در ساخت فیلم‌های جدید هیچ نقشی نخواهند داشت. فیلم Shang-Chi به کارگردانی دستین دنیل کرتون عملکرد بسیار خوبی در باکس‌آفیس داشت و توانست بیش از ۴۳۲ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کند.

به دنبال موفقیت عنوان اول، دنباله شانگ‌چی نیز در دست ساخت قرار دارد و کرتون همچنین در حال ساخت یک سریال لایو اکشن Wonder Man به عنوان بخشی از قرارداد کلی خود با استودیو مارول است. جاناتان میجرز که در فصل اول سریال لوکی نیز حضور داشت، به نقش خود، یعنی کانگ بازمی‌گردد و شاید نسخه متفاوت‌‌ و منفی‌تری از او را در این فیلم ببینیم. وی همچنین در فیلم فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania نیز حضور دارد که در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ اکران می‌شود.

مارول برای فیلم Avengers: Secret Wars احتمالا به دنبال کارگردان‌هایی می‌گردد که تجربه این شرایط را دارند و به خوبی خود را ثابت کرده‌اند و بنابراین شانس موفقیت بیشتری دارند. جیمز گان (Guardians of the Galaxy)، رایان کوگلر (Black Panther)، جان واتس (Spider Man) از جمله کارگردانان نام‌‌آشنایی هستند که ممکن است در آینده توسط مارول انتخاب شوند.

لازم به ذکر است فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۲ مه ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و Avengers: Secret Wars در ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) اکران می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتینیش عنکبوت رادیواکتیوی چطور بدن پیتر پارکر را تغییر داد؟
۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتی


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا