بازی

سازنده ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic تغییر کرد

سازنده ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic تغییر کرد

کمپانی The Embracer Group پروژه‌های بسیار زیادی در دست ساخت دارد و اکنون توسعه دهنده ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic را تغییر داده است. 

این شرکت امروز باز هم سروصدای زیادی به پا و Middle-Earth Enterprises را خریداری کرده است. به واسطه این خرید مالکیت حقوقی آثار خلق شده توسط جی آر آر تالکین (J.R.R. Tolkien) از جمله ارباب حلقه‌ها و هابیت در اختیار The Embracer Group قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Obi-Wan Kenobi | قسمت سوم تا آخررویارویی استاد و شاگرد در دل یک داستان معمولی
نقد سریال Obi-Wan Kenobi | قسمت سوم تا آخر

گروه امبریسر در جدیدترین کنفرانس مالی خود اشاره کرد که چند استودیو بازی‌سازی دیگر را نیز خریداری کرده است. نکته مهم دیگر این جلسه با سهام‌داران، تغییر استودیوی سازنده یکی از پروژه‌های شرکت است. گروه امبریسر توسعه یکی از بازی‌های کلان بودجه خود را به یک استودیو داخلی دیگری منتقل کرده است. 

یکی از پروژه‌های AAA گروه به استودیوی داخلی دیگری منتقل شده است. این کار برای اطمینان از بالا بودن سطح کیفیت بازی انجام شد. ما انتظار نداریم که این انتقال به تاخیر بازی ختم شود.

بازی Star Wars

این پروژه می‌تواند ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic باشد که Aspyr Media روی آن کار می‌کرد. به نظر می‌رسید که توسعه این بازی به خوبی پیش نمی‌رفت و حتی کارگردان و طراح آن از استودیو اخراج شده‌اند. این بازسازی قرار بود در سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی و پلی استیشن ۵ منتشر شود، اما عرضه آن تا زمانی نامعلوم تاخیر خورد. 

گزارشات به این اشاره دارند که Saber Interactive به عنوان توسعه دهنده اصلی روی ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic کار می‌کند. این استودیو پیش از این نقش پشتیبان را داشت و به همین خاطر این انتقال چندان دور از انتظار نیست. با این وجود به نظر می‌رسد که تا سال ۲۰۲۵ شاهد عرضه این ریمیک به بازار نخواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیزجنگ‌جویانی که از خاطرمان پاک نمی‌شوند
بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیز


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا