بازی

ساخت مد واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 آغاز شده است

ساخت مد واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 آغاز شده است

نسخه واقعیت مجازی ریمیک بازی رزیدنت اویل ۴ (Resident Evil 4) چندی پیش معرفی شده بود و اکنون می‌دانیم که به صورت یک بسته الحاقی رایگان منتشر می‌شود.

اکانت ژاپنی Biohazard با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که ساخت مد واقعیت مجازی ریمیک بازی Resident Evil 4 آغاز شده است. در ادامه با یک پست دیگر اعلام شد که این مد به صورت یک بسته الحاقی رایگان برای پلی استیشن ۵ و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر ۲ در دسترس قرار خواهد گرفت. 

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

البته از آنجایی که ساخت این مد به تازگی شروع شده، نباید انتظار داشت که همزمان با ریمیک رزیدنت اویل ۴ منتشر شود. همچنین انتشار این خبر با عرضه مد واقعیت مجازی Resident Evil Village همزمان شده است. احتمالا مد مربوط به RE4 نیز تجربه مشابهی را برای طرفداران این پلتفرم فراهم خواهد کرد. 

بازی Resident Evil 4

بازی رزیدنت اویل ۴ در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد و نه تنها از دید بسیاری بهترین نسخه از این سری محسوب می‌شود، بلکه یکی از بهترین بازی‌های تاریخ صنعت ویدئویی گیم است. اگر طرفدار این سری هستید و به تجربه این بازسازی علاقه‌مند دارید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «هر آن‌چه که باید از Resident Evil 4 Remake بدانید» را مطالعه کنید.

بازسازی Resident Evil 4 در روز ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و شاید ایکس باکس وان به بازار عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


ویجی‌لاگ پلاس: آپدیت جدید ماینکرفت و ضربه گیم پس به فروش بازی‌ها

ساخت مد واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 آغاز شده است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا