بازی

ساخت فصل دوم سریال Halo آغاز شد

ساخت فصل دوم سریال Halo آغاز شد

پارامونت پلاس به تازگی اعلام کرده که ساخت فصل دوم سریال هیلو (Halo) رسما در ایسلند آغاز شده است. این کمپانی پیش از این و قبل از آغاز پخش فصل اول از تمدید سریال برای فصل ۲ خبر داده بود.

علاوه بر ایسلند، انتظار می‌رود بخش‌هایی از فصل دوم این سریال در پوداپست مجارستان نیز فیلمبرداری شود. پابلو شرایبر قرار است بار دیگر در نقش مستر چیف به سریال بازگردد و شاهد حضور دیگر اعضای تیم نقره‌ای خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنیدنگاهی به برترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنید

پارامونت پلاس همچنین فاش کرده که بازیگران جدیدی مانند جوزف مورگان (ستاره سریال خاطرات خون‌آشام) و کریستینا رودلو (No One Gets Out of Here Alive) به فصل دوم سریال هیلو اضافه می‌شوند و به ترتیب در نقش‌های جیمز اکرسون و تالیا پرز به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال هیلو

اکرسون به عنوان یک مامور اطلاعاتی قدرتمند توصیف می‌شود که دوران حرفه‌ای خود را در دفتر مخفی اطلاعات شورای امنیت سازمان ملل گذرانده، در حالی که پرز نقش یک سرجوخه متخصص در زبان‌شناسی را دارد که به تازگی استخدام شده و تجربه نبرد واقعی را نداشته است.

علاوه بر پابلو شرایبر در نقش اصلی مستر چیف، ناتاشا مک‌الهون در نقش دکتر هالزی و جن تیلور صدا پیشه شخصیت کورتانا از دیگر بازیگرانی هستند که برای فصل جدید بازمی‌گردند. فصل اول سریال هیلو نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و منتقدان آن را جاه‌طلبانه توصیف کردند.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


وقتی شخصیت‌های محبوبمون ترسناک میشن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا