بازی

ساخت بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 به خوبی پیش می‌رود

ساخت بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 به خوبی پیش می‌رود

Paradox Interactive به تازگی به‌روزرسانی مختصری درباره بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 ارائه کرده که طبق گفته مدیر عامل آن، فردریک وستر، این بازی همچنان در دست توسعه است.

در پاسخ به درخواست‌ها برای اخبار جدید مربوط به بازی، وستر روز گذشته گفت که این عنوان «در دست افراد خوبی قرار دارد». او همچنین اعلام کرد که این عنوان قرار نیست در رویداد PDXCON 2022 ناشر در ماه سپتامبر نمایش داده شود.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

او در توییتر خود نوشت: «بازی در دستان خوبی است و مشتاقانه منتظریم تا هر زمان که تیم ساخت و خود بازی آماده شدند، چیزهای بیشتری به شما نشان دهیم.»

Bloodlines 2 در ابتدا توسط Hardsuit Labs ساخته می‌شد و قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. با این حال، در آگوست همان سال این بازی اکشن نقش آفرینی تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد و مدیر خلاق و طراح اصلی داستان آن اخراج شدند.

در فوریه ۲۰۲۱ پارادوکس بار دیگر این بازی را به تاخیر انداخت و اعلام کرد که پروسه ساخت را از دست Hardsuit Labs خارج کرده است. این شرکت اعلام کرد که به دلیل اختلال در توسعه ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، انتشار بازی را به تاخیر انداخته است.

فردریک وستر بعدها فاش کرد که پارادوکس پس از قطع رابطه با هاردسویت، نزدیک بود که بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 را به طور کامل کنار بگذارد. نکته عجیب این است که کمپانی Paradox Interactive نام استودیوی جدیدی که توسعه بازی را برعهده گرفته مشخص نکرده است.

وستر تنها توضیح داده که یک توسعه دهنده‌ با سابقه روی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 کار می‌کند. این شرکت قصد داشت که توسعه بازی را از صفر شروع کند، اما یک ایده خوب نظر مدیران را تغییر داد.

بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2

بد نیست در انتها به دو بازی Vampire: The Masquerade – Bloodhunt و Vampire: The Masquerade – Swansong نیز اشاره کنیم. Bloodhunt یک بازی بتل رویال رایگان است که هم‌اکنون در در دسترس قرار دارد. Swansong نیز ماه پیش به بازار عرضه شد و تجربه‌ای کاملاً داستان محور ارائه می‌دهد که روی چند شخصیت مختلف تمرکز دارد.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


خاکسپاری رد دد آنلاین و جنجال یوبیسافت | ویجی‌لاگ پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا