بازی

ساترا: سریال سقوط در انتظار اقدام قانونی دستگاه قضایی باشد

ساترا: سریال سقوط در انتظار اقدام قانونی دستگاه قضایی باشد

سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده، از جمله نمایش‌های پرحاشیه چند وقت اخیر بوده که طبق گزارش چند هفته قبل خبرگزاری فارس، درحالی از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود که فاقد مجوز است. حالا ساترا درباره پخش بدون مجوز سریال بیانیه‌ای صادر کرده است.

ساترا در بیانیه خود توضیح می‌دهد که براساس وظیفه قانونی خود، همزمان با انتشار خبر تولید این سریال، از فیلیمو درخواست کرده تا برای دریافت مجوز تولید و انتشار سریال سقوط اقدام کند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب

در ادامه این اطلاعیه آمده است:

تذکرات مکتوب پیاپی ساترا به فیلیمو و هشدار نسبت به عواقب بی‌توجهی به قانون نیز توسط فیلیمو نادیده گرفته شد. با استمرار بی‌توجهی این پلتفرم به مکاتبات و تذکرات مکرر ساترا، این سازمان بر اساس وظیفه قانونی اقدام به مکاتبه با نهادهای ذی‌ربط به ویژه دادستانی کرد و خواستار برخورد قانونی برای توقف انتشار این سریال به دلیل بی‌توجهی فیلیمو به تذکرات پیاپی این سازمان و انتشار بدون مجوز تولید و پخش سریال سقوط شد.

ساترا دلیل صدور درخواست توقف انتشار این اثر را در حال حاضر صرفا بی‌اعتنایی فیلیمو به قانون اعلام کرده و منتظر اقدام قانونی از سوی دستگاه قضایی است.

در نهایت، ساترا اعلام کرده که در این مورد به عنوان یک نهاد تنظیم‌گر، ضابط قضایی نیست و گزارش تخلفات ثبت شده را باید به دستگاه فضایی گزارش کند. همچنین اقدامات بعدی این پرونده را به دستگاه قضایی سپرده است. نقد lastech از سریال سقوط را می‌توانید در این مطلب بخوانید.

مطلب پیشنهادی:با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!داستان‌هایی فراموش‌نشدنی برای تمام دوران
با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا