بازی

زوشا راکمور به جمع بازیگران Captain America: New World Order پیوست

زوشا راکمور به جمع بازیگران Captain America: New World Order پیوست

زوشا راکمور، بازیگر سریال The Mindy Project، در حال پیوستن به آنتونی مکی در فیلم Captain America: New World Order است. تیم بلیک نلسون، هریسون فورد، دنی رامیرز، کارل لومبلی و شیرا هاس نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

New World Order یکی از بزرگ‌ترین نقش‌های راکمور خواهد بود که اخیراً در Warner Bros. Space Jam: A New Legacy در کنار لبرون جیمز و سدریک جو ظاهر شده بود. این بازیگر آمریکایی در مجموع در ۸۲ قسمت از سریال «پروژه میندی» بازی کرده بود.

فیلم Captain America: New World Order که برای اکران در ۳ می ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده، توسط جکی اونا بر اساس فیلم‌نامه‌ای از دالان ماسون و مالکوم اسپلمن، کارگردانی می‌شود. ماسون و اسپلمن قبلاً نویسندگان سریال‌ Marvel’s Falcon and the Winter Soldier نیز بودند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید

آنتونی مکی برای ایفای مجدد در نقش سم ویلسون بازمی‌گردد، اما به جای بازی در نقش فالکون، سکان هدایت را به عنوان کاپیتان آمریکای جدید پس از رویدادهای پایانی سریال فالکون و سرباز زمستان در دست می‌گیرد.

هریسون فورد که بیشتر به خاطر نقش‌های نمادینی مانند ایندیانا جونز و هان سولو از جنگ ستارگان شناخته می‌شود، در اولین نقش خود در دنیای سینمایی مارول در نقش تادئوس «تاندربولت» راس به جمع بازیگران می‌پیوندد.

Captain America

همچنین دنی رامیرز در نقش واکین تورس، فالکون جدید که برای اولین بار در سریال تلویزیونی حضور پیدا کرده بود، بازی می‌کند. کارل لومبلی به شخصیتی بازخواهد گشت که قبلاً در MCU بازی کرده بود، به عنوان اشعیا بردلی، یک سوژه آزمایش انسانی برای سرم سوپر سرباز در دهه ۱۹۵۰ میلادی.

تیم بلیک نلسون نیز در نقش ساموئل استرنز بازمی‌گردد که اولین بار در سال ۲۰۰۸ با The Incredible Hulk در دنیای سینمایی مارول ظاهر شده بود. همانند زوشا راکمور، شیرا هاس (بازیگر نامزد دریافت جایزه امی برای مینی سریال Unorthodox) تازه وارد MCU است و نقش بسیار بحث برانگیز Sabra را بازی خواهد کرد.

فیلم Captain America: New World Order در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا