بازی

زمان انتشار بازی Sifu برای ایکس باکس و استیم مشخص شد

زمان انتشار بازی Sifu برای ایکس باکس و استیم مشخص شد

ناشر بازی Sifu، شرکت Sloclap، به تازگی اعلام کرد که این عنوان در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌های ایکس باکس و پلتفرم استیم منتشر خواهد شد.

جدیدترین بازی استودیوی مستقل فرانسوی Absolver ابتدا برای پلی استیشن ۴ و ۵ و پی‌سی از طریق فروشگاه اپیک گیمز در بهمن ماه سال گذشته منتشر شد، سپس در آبان ماه امسال نیز برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد.

انتشار نسخه ایکس باکس و استیم با لانچ اکسپنشن جدید Arenas همراه خواهد بود که به عنوان یک آپدیت رایگان برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت و در تریلر یوتیوب قابل مشاهده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun

طبق گفته Sloclap، با ۹ مکان جدید و ۴۵ چالش بی‌رحمانه که در پنج حالت قابل بازی کردن خواهد بود، اکسپنشن Arenas حدود ۱۰ ساعت گیم‌پلی به این عنوان محبوب اضافه خواهد کرد.

در حالت Survival استادان کونگ فو برای کنار زدن محدودیت‌ها به چالش کشیده خواهند شد چرا که امواج دشمنان به طور مداوم سراغ‌شان خواهد رفت یا در حالت Performance به حد کمال خواهند رسید. همچنین در حالت Time Attack بازیکنان می‌توانند در مسیری پر از دشمن، با زمان مسابقه بدهند.

Sifu

افرادی که به دنبال تغییر در مبارزات تاثیرگذار بازی هستند، می‌تواند حالت Capture را امتحان کنند، جایی که بازیکنان باید یک منطقه مشخص شده را تصاحب کرده و برای خود نگه دارند. در حالت Manhunt نیز یک هدف خاص توسط محافظان احاطه شده که باید از بین برود.

همانطور که گفته شد اکسپنشن Arenas به همراه نسخه ایکس باکس و استیم Sifu در تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

به مناسبت شروع فصل سوم The Mandalorian: نسخه جدیدی از کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا