بازی

ریمیک Silent Hill 2 دارای مبارزات و هوش مصنوعی بهبود یافته خواهد بود

ریمیک Silent Hill 2 دارای مبارزات و هوش مصنوعی بهبود یافته خواهد بود

Bloober Team، استودیو سازنده بازی ریمیک سایلنت هیل ۲، اخیرا جزئیات جدیدی در مورد این عنوان به اشتراک گذاشته است.

در مصاحبه‌ای با IGN، «موتوی اوکاموتو» تهیه‌کننده Silent Hill، «ماساهیرو ایتو» هنرمند مفهومی و «آکیرا یامااوکا» آهنگساز آن، جزئیات تازه‌ای در مورد این ریمیک ارائه کردند که به طراحی بهبود یافته مبارزات آن و هوش مصنوعی دشمن اشاره دارد که باعث می‌شود، بازیکنان تجربه «جذاب‌تری» داشته باشند.

ایتو در این مصاحبه ادعا کرد که تیم توسعه بازی بدون تغییر در نحوه حرکت و عملکرد هیولاها، مبارزات بازی را بهبود بخشیده‌اند. او گفت:

اول از همه، ما در حال بهبود طراحی مبارزات هستیم، چیزی که در نسخه اصلی بازخورد زیادی دریافت کرد. انجام این کار بدون تغییر در نحوه حرکت و عملکرد هیولاها دشوار خواهد بود، بنابراین ما سعی کرده‌ایم به طرح‌های اصلی احترام بگذاریم و همزمان با بهبود تعدادی از دشمنان، مبارزات سرگرم‌کننده و جدیدی ارائه کنیم.

او همچنین رضایت خود از فضایی که Bloober Team در ریمیک سایلنت هیل ۲ ایجاد کرده را نشان داد و گفت:

واقعا این احساس را دارم که آن‌ها به بازی اصلی احترام می‌گذارند و همچنان مطمئن هستند که چیزها را به روش خود ترتیب می‌دهند. به ویژه، ما در اوایل شروع ساخت این ریمیک، درخواست‌های زیادی در مورد موتیف مِه داشتیم و مطمئنا آن را به همان صورتی که می‌خواستیم به تصویر می‌کشیم. از ته قلبم معتقدم که آن‌ها چیز باورنکردنی می‌سازند.

Silent Hill 2

اوکاموتو نیز درباره هوش مصنوعی دشمنان در این مصاحبه صحبت کرد و گفت:

ما هوش مصنوعی دشمن را از پایه بازسازی می‌کنیم تا به گونه‌ای طراحی شود که به بازیکنان اجازه دهد از نبرد لذت ببرند. عشق تیم Bloober نسخه اصلی شدید است، بنابراین آن‌ها به سادگی دشمنان جدیدی اضافه نمی‌کنند. آن‌ها به دنبال جزئیات دقیقی هستند که می‌تواند به سرگرم‌کننده شدن مبارزه کمک کند، اما این به معنای تغییر هوش مصنوعی یا عناصر طراحی کوچکی است. همه چیز ممکن است مانند قبل به نظر برسد، اما وقتی از نزدیک به آن نگاه کنید، متفاوت است.

ریمیک سایلنت هیل ۲ در مراحل پایانی توسعه خود قرار دارد و در زمانی نامشخص برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


اساسینز کرید در دنیاهای موازی!

سریال The Last of Us
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا