بازی

ریبوت جدیدی از فیلم Hellboy در دست ساخت قرار دارد

ریبوت جدیدی از فیلم Hellboy در دست ساخت قرار دارد

به نظر می‌رسد سرانجام زمان ساخت یک فیلم جدید Hellboy (پسر جهنمی) رسیده است و استودیو Millennium Media پس از نتایج نه‌چندان موفق فیلم قبلی که با بازی دیوید هاربر در سال ۲۰۱۹ اکران شده بود، اکنون به دنبال شانس جدیدی برای خلق یک اثر بهتر و فروشی بیشتر در باکس آفیس است.

اخبار جدید نشان می‌دهد که این فیلم ریبوت لایو اکشن اکنون در دست ساخت است و حتی فیلمنامه آن نیز نوشته شده و کارگردان آن نیز مشخص شده است. بر همین اساس، برایان تیلور که پیش از این تجره کارگردانی فیلم گوست رایدر ۲ (Ghost Rider: Spirit of Vengeance) را در کارنامه دارد، قرار است فیلم جدید پسر جهنمی را نیز بسازد. اولین کمیک Hellboy توسط مایک میگنولا در سال ۱۹۹۳ منتشر شد و از آن زمان ببعد به یکی از خطوط اصلی Dark Horse Comics تبدیل شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید

اولین فیلم پسر جهنمی در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی گیرمو دل تورو اکران شد که در آن ران پرلمن در نقش Hellboy بازی کرده بود. دل تورو دنباله‌ای به نام Hellboy II: The Golden Army ساخت که در سال ۲۰۰۸ توسط یونیورسال پیکچرز منتشر شد. سومین فیلم پسر جهنمی به کارگردانی دل تورو و با بازی پرلمن برنامه ریزی شده بود که هرگز ساخته نشد. به این ترتیب، این فرانچایز بار دیگر در سال ۲۰۱۹ به کارگردانی نیل مارشال ساخته شد که در آن دیوید هاربر نقش پسر جهنمی را ایفا کرده بود.

فیلم پسر جهنمی

این فیلم متاسفانه در جلب نظر مخاطبان و منتقدان ناتوان بود و نتوانست فروش خوبی در باکس آفیس داشته باشد. فیلم هل بوی با وجود بودجه ۵۰ میلیون دلاری تنها ۵۵.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت و به این ترتیب نتوانست مخارج بازاریابی خود را جبران کند. ران پرلمن نیز سال پیش اعلام کرده بود مایل به حضور مجدد در فیلم پسر جهنمی خواهد بود، اما به شرطی که دوباره گیرمو دل تورو به عنوان کارگردان حضور داشته باشد.

با این اوصاف انتظار نمی‌رود که او را دوباره در نقش پسر جهنمی ببینیم، اما باید منتظر ماند و دید که در آینده چه تصمیماتی برای این پروژه گرفته می‌شود و انتخاب بازیگران آن به چه صورت خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:با ۱۶ فیلم سینمایی جذاب و به یاد ماندنی هیث لجر آشنا شویدنگاهی به آثار جذاب‌ترین جوکر تاریخ سینما
با ۱۶ فیلم سینمایی جذاب و به یاد ماندنی هیث لجر آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

فروش بازی Sonic Frontiers بیشتر از انتظارات سگا بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا