بازی

رکوردشکنی سریال ارباب حلقه‌ها در روز اول عرضه

رکوردشکنی سریال ارباب حلقه‌ها در روز اول عرضه

آمازون پرایم رکوردشکنی سریال ارباب حلقه‌ها در روز اول عرضه را تایید کرد. تنها با گذشت یک روز از عرضه سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت»، این عنوان همه رکوردهای قبلی از لحاظ تعداد بیننده را پشت سر گذاشته است.

مطلب پیشنهادی:پیش از داستان ارباب حلقه‌ها چه اتفاقاتی در سرزمین میانه افتاد؟دورانی که حلقه‌های قدرت ساخته شدند
پیش از داستان ارباب حلقه‌ها چه اتفاقاتی در سرزمین میانه افتاد؟

طبق آمار منتشر شده از سوی پرایم ویدیو، Rings of Power در روز عرضه توسط بیش از ۲۵ میلیون بیننده تماشا شده است؛ مساله‌ای که آن را به بزرگ‌ترین نمایش تاریخ این سرویس استریم بدل کرده و گویا تلاش‌های آن‌ها (از هزینه‌های سرسام‌آور گرفته تا رقابت با سریال‌هایی همچون اسپین‌آف گیم آو ترونز) به نتیجه قابل توجهی دست یافته است.

جنیفر سالک (Jennifer Salke)؛ رئیس آمازون استودیوز طی بیانیه‌ای ضمن تشکر از شورانرها، مدیر اجرایی و دیگر دست اندرکاران برای همکاری و خلق این سریال اعلام داشت:

داستان‌های تالکین همیشه از محبوب‌ترین قصه‌های تمام دوران و آن‌چه بسیاری از آن به عنوان منشا واقعی ژانر فانتزی یاد می‌کنند، بوده و ما را به این لحظه پرافتخار سوق داده است.

Jennifer Salke

سریال ارباب حلقه ها

از طرفی بر خلاف این آمار منتشر شده که خبر از موفقیت‌های سریال می‌دهند، گویا بینندگان با ثبت امتیازات و نظرات منفی آن هم به دلایلی نه‌چندان قانع‌کننده تاثیر قابل توجهی بر بازخوردهای این عنوان داشته‌اند.

با این حال اگر هنوز این سریال را ندیده‌‎اید و یا احساس می‌کنید اطلاعات کافی برای شروع آن را ندارید پیشنهاد می‌کنیم مطلب «هر آنچه درباره سریال ارباب حلقه‌ها باید بدانید» را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیزجنگ‌جویانی که از خاطرمان پاک نمی‌شوند
بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیز


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه‌ها باید بدانید

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا