بازی

رویداد State of Play پلی استیشن هفته آینده برگزار می‌شود

رویداد State of Play پلی استیشن هفته آینده برگزار می‌شود

طبق اعلام رسمی پلی استیشن، رویداد State of Play جدید روز جمعه ۲ ژوئن (۱۳ خرداد)، ساعت ۲:۳۰ بامداد برگزار می‌شود.

حساب رسمی پلی استیشن در توییتر اعلام کرد که رویداد State of Play هفته آینده و به طور دقیق ساعت ۰۲:۳۰ بامداد جمعه، ۱۳ خرداد (به وقت تهران) برگزار خواهد شد. سونی در وبلاگ پلی‌استیشن توضیح می‌دهد:

ما چند بازی هیجان انگیز از شرکای شخص ثالث خود را معرفی خواهیم کرد و همچنین چندین بازی در حال توسعه برای PSVR2 را بررسی می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟روش‌های ملحق کردن اسپایدی به دیگر شخصیت‌های عنکبوتی
چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟

با این وجود، به نظر نمی‌رسد که در این رویداد شاهد اخبار مهمی در مورد بازی‌های انحصاری فرست پارتی پلی استیشن (یعنی ساخته شده توسط استودیوهای داخلی پلی استیشن) مانند God of War Ragnarok باشیم. همچنین سونی در این پست اعلام کرد که زمان رویداد نزدیک به ۳۰ دقیقه خواهد بود.

پلی استیشن

از رویداد دیجیتالی State of Play که در چند سال گذشته جایگزین کنفرانس حضوری سونی در E3 شده است، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین نمایش‌های صنعت بازی یاد می‌شود. سال گذشته، سونی نمایش کامل خود را در ماه سپتامبر برگزار کرد که در آن گیم‌پلی God of War: Ragnarok برای اولین بار به همراه معرفی بازی‌های Insomniac’s Spider-Man 2 و Wolverine به نمایش درآمد.

بنابراین، State of Play بعدی پلی‌استیشن هفته آینده برگزار خواهد شد. تیم lastech اخبار مربوط به این رویداد را در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت خود گزارش می‌کند.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!
lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا