بازی

رویداد Devolver Direct 2022 آخر همین هفته برگزار می‌شود

رویداد Devolver Direct 2022 آخر همین هفته برگزار می‌شود

رویداد Devolver Direct که از دو سال پیش همزمان با برنامه‌های مهم خرداد ماه پخش می‌شده، امسال نیز بار دیگر بازخواهد گشت و پس از Summer Game Fest پخش خواهد شد.

استودیو Devolver Digital اعلام کرد که رویداد آن‌ها در روز در ۹ ژوئن ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت آمریکا مصادف با بامداد جمعه همین هفته ساعت ۲:۳۰ نیمه‌شب برگزار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Death’s Door – کلاغ خون ندیدهترکیب طلایی دارک سولز و زلدا
بررسی بازی Death’s Door – کلاغ خون ندیده

ویدیویی که برای معرفی رویداد امسال منتشر شده، The Devolver Marketing Countdown to Marketing نام دارد و با این نام عجیبش به رویداد زنده و بازاریابی و شمارش معکوس اشاره دارد. رویدادی که درباره اعداد خواهد بود، احتمالا ۱۰ عدد که به ترتیب نزولی شمارش معکوس را انجام می‌دهند و در پایان چیزی اعلام می‌شود. شاید این اعلامیه بازی‌های ویدیویی باشد، شاید چیز دیگری باشد، اما اگر در گذشته رویدادهای Devolver Direct را تماشا کرده باشید، می‌دانید که با یک برنامه خلاقانه و غیرقابل پیش‌بینی طرف خواهید بود.

در پایان ویدیوی معرفی Devolver Direct 2022 مشخص شد که کارگردان بازی‌های کالت-کلاسیکی همچون No More Heroes و Killer7، یعنی شخص Suda51، از داخل یک لباس ربات غول‌پیکر و به شکلی مکانیکی میزبان این رویداد خواهد بود. بله. درست خواندید.

Devolver Direct

استودیو Devolver اضافه کرد که «حداقل چهار معرفی بازی ویدیویی» در طول برنامه وجود خواهد داشت. برنامه سال گذشته شاهد معرفی بازی‌هایی همچون Shadow Warrior 3، Death’s Door، Trek to Yomi و چند بازی دیگر بود و احتمالا می‌توانید انتظار داشته باشید که در آخر هفته شاهد حضور بازی‌های Gunbrella، Cult of the Lamb و Demon Throttle باشید.

رویداد Devolver Direct 2022 قرار است اندکی پس از برنامه زنده Summer Game Fest با مجری‌گری جف کیلی، ساعت ۲:۳۰ نیمه‌شب جمعه برگزار شود.

مطلب پیشنهادی:اولین نگاه به بازی V Rising – بازی پر سر و صدای استیمدیابلو با قارچ و پنیر
اولین نگاه به بازی V Rising – بازی پر سر و صدای استیم


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا