بازی

رویداد این هفته کپکام اطلاعات جدیدی از ریمیک Resident Evil 4 خواهد داشت

رویداد این هفته کپکام اطلاعات جدیدی از ریمیک Resident Evil 4 خواهد داشت

کپکام قرار است آخر این هفته طی یک رویداد ویژه، اطلاعات و جزئیات مختلفی از ریمیک بازی رزیدنت اویل 4 (Resident Evil 4) منتشر کند. این رویداد روز ۲۰ اکتبر، مصادف با جمعه ۲۹ مهر ماه، ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران برگزار می‌شود.

کپکام در ماه سپتامبر این رویداد را معرفی کرده بود که قرار است «آخرین آپدیت‌ها، تریلرها و… از سری رزیدنت اویل را به اشتراک بگذارد». البته که رویداد پیش‌رو تنها مختص ریمیک نسخه چهارم نیست و هواداران می‌توانند منتظر حضور Resident Evil Village نیز باشند.

ریمیک رزیدنت اویل 4 که پس از چند سال گمانه‌زنی و انتشار شایعه، بالاخره طی ماه ژوئن به صورت رسمی معرفی شد، همچنان اطلاعات گسترده یا گیم‌پلی مفصلی دریافت نکرده و احتمالا رویداد بامداد جمعه نگاه عمیق‌تری به آن داشته باشد.

از سوی دیگر Village در پایان ماه جاری میلادی یک بسته الحاقی داستانی و بزرگ دریافت می‌کند و تا پایان‌بخش ماجرای خانواده وینترز در سری رزیدنت اویل باشد. بسته الحاقی Resident Evil Village: Shadows of Rose در روز ۲۸ اکتبر (۶‌ آبان) منتشر می‌شود. اگر داستان جدید و حالت سوم شخص برای جلب توجه شما کافی نیست، ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید شخصیت محبوب Lady Dimitrescu نیز به مد Mercenaries بازی اضافه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا