رمز ارز

روند قیمتی کاردانو چه زمانی صعودی می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت کاردانو دیروز پس از آخرین به‌روزرسانی در خصوص هاردفورک واسیل به بالاترین سطح خود رسید. طبق گزارش پلتفرم Tool Pool، ۶۹ درصد از گره‌های اپراتورهای استخرهای کاردانو، نسخه ۱.۳۵.۳ را پذیرفته‌اند. با این حال، جامعه کاردانو هنوز منتظر افزایش حداقل ۶ درصدی این رقم برای آغاز به کار کامل واسیل است.
کاردانو هفته را نسبتا خوب شروع کرد و در جمع برترین ارزها قرار گرفت، اما با سخنرانی دیروز پاول، مدیر فدرال رزرو آمریکا و سقوط مجدد بازار ارزهای دیجیتال، قیمت این ارز نیز با کاهش ۸٫۳۱ درصدی مواجه شد و تا مرز ۰٫۴۳ دلار هم رسید.
با توجه به پذیرش گسترده واسیل، ترندهای شبکه‌های اجتماعی کاردانو نیز بیشتر شده‌اند، تا جایی که پلتفرم LunarCrush کاردانو را از این نظر، «کوین روز» در تاریخ ۲۶ آگوست اعلام کرد.
داده‌ها همچنین حاکی از آن است که سلطه اجتماعی کاردانو در ماه گذشته ۵۵٫۵۶ درصد افزایش یافته است. تعداد منشن‌ها و مشارکت‌های شبکه‌های اجتماعی این ارز نیز به ترتیب با افزایش ۲۳٫۶۳ و ۲۶٫۰۴ درصدی در همین بازه مواجه بوده‌اند.
با توجه به شرایط بازار، نمی‌توان دلیل روند نزولی قیمت ADA را عملکرد شبکه آن دانست. تجارت ADA حداقل تا اواسط آگوست، یک تجارت پرسود برای سرمایه‌گذاران بوده است. در زمان انتشار این مطلب، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) این ارز این ارز نیز ۱۳٫۳۴ درصد کاهش یافته است. با این حال، افزایش قیمت کاردانو در هفته‌های آتی حتمی به نظر می‌رسد؛ هرچند که زمان آن مشخص نیست.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا