رمز ارز

روند صعودی پاپ‌کت به پایان رسیده است؟ تحلیل آخرین تغییرات قیمت POPCAT

روند صعودی پاپ‌کت به پایان رسیده است؟ تحلیل آخرین تغییرات قیمت POPCAT

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شاخص‌های بازار نشان می‌دهند که پاپ‌کت (POPCAT) در حال از دست دادن شتاب صعودی خود است، هرچند این میم‌کوین طی یک ماه گذشته بیش از ۴۱ درصد رشد داشته است.

در حال حاضر، پاپ‌کت با قیمت ۱.۴۷ دلار معامله می‌شود که به‌معنای یک رشد ۱۰.۶ درصدی در هفته گذشته و ۴۱.۸ درصد افزایش در نمودار ماهانه است. با این حال، در ۴۸ ساعت اخیر، قیمت این میم‌کوین از ۱.۶۸ دلار به ۱.۴۷ دلار کاهش یافته و افتی ۱۲.۵ درصدی را در این مدت تجربه کرده است.

این افت شدید می‌تواند نشانه‌ای از تغییر احساسات در بازار باشد و این سوال را مطرح می‌کند که آیا پاپ‌کت در حال از دست دادن قدرت صعودی خود است؟

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

در این میان، شاخص حرکت جهت‌دار (DMI) نشان می‌دهد که روند نزولی در حال تقویت است، به‌طوری که شاخص -DI با عدد ۳۵.۴ بالاتر از +DI با عدد ۲۳ قرار دارد و این وضعیت بیانگر تسلط فروشندگان بر بازار است.popcat-bears-eye-1-2-support-as-momentum-weakens-whats-next-

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) از ۶۵ به ۵۷ کاهش یافته و میانگین متحرک آن نیز به ۵۹ رسیده است. این ارقام حاکی از آنند که شتاب حرکت فعلی رو به کاهش است و احتمال تغییر روند وجود دارد.

همچنین، در دو روز گذشته، شاخص پیشرفت-پسرفت (ADR) زیر ۱ قرار گرفته و به عدد ۰.۷۱ رسیده که نشان می‌دهد زیان‌ها بر سودها غالب شده‌اند و این وضعیت به‌طور معمول نشان‌دهنده احساسات نزولی در بازار است.

از سوی دیگر، لیکویید شدن پوزیشن‌های لانگ نیز در هفته گذشته افزایش یافته و طی ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۱.۵۵ میلیون دلار رسیده است.

حال، اگر خرس‌ها کنترل بازار را در دست بگیرند، قیمت پاپ‌کت ممکن است به ۱.۲ دلار کاهش یابد، اما در صورت بازگشت گاوها به بازار، این میم‌کوین می‌تواند از سطح مقاومت ۱.۵ دلار عبور کرده و حتی به رکوردهای جدید دست یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا