رمز ارز

روند صعودی قیمت اتریوم تا چه زمانی ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته کارشناسان بازار، پرایس اکشن قوی اتریوم (ETH) ممکن است تا پایان ماه آوریل ادامه داشته باشد.
تیم کوین بیس در گزارش جدید خود گفته که قیمت اتریوم پس از اجرای به‌روزرسانی شاپلا (Shappela) در هفته گذشته انعطاف‌پذیر بوده است. در واقع، ارتقای موفقیت‌آمیز بلاکچین اتریوم از عملکرد بهتر از حد انتظار اتریوم پشتیبانی می‌کند که به عقیده کارشناسان کوین ‌بیس می‌تواند تا پایان ماه آوریل ادامه یابد.
همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز هم به آن اشاره شد، ارتقای اخیر بلاکچین اتریوم به اعتبارسنج‌ها اجازه می‌دهد تا ETHها و پاداش‌های استیکینگ قفل‌شده خود را برداشت کنند. طبق گزارش‌ها، در حالی که برداشت‌های کامل همچنان در حال پردازش هستند، اما تاثیر آنها بر بازار تا حدی با «تعداد بالای ورودی‌های جدید در صف اعتبارسنج‌ها» جبران شده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

یکی دیگر از دلایلی که به رشد قیمت اتریوم کمک می‌کند، عملکرد ضعیف نسبی این ارز دیجیتال در برابر بیت کوین از ابتدای سال تا به امروز بوده که پس از ارتقای شاپلا، فضای زیادی را برای بازگشت صعودی آن باقی گذاشته است. کوین ‌بیس می‌گوید که به دلیل این عملکرد ضعیف نسبی، مقداری چرخش سرمایه از بیت‌ کوین به اتریوم دیده شده است.
تیم کوین بیس در گزارش خود می‌گوید که محیط کلان نیز در حال حاضر برای ریسک‌پذیری مساعد است، که می‌تواند از تداوم پرایس اکشن صعودی اتریوم حمایت کند.
در زمان نگارش این خبر، اتریوم در محدوده قیمتی ۲،۰۹۰ دلار معامله می‌شود که در یک هفته اخیر، بیش از ۱۲ درصد رشد دارد. رشد قیمت آلت کوین برتر بازار در یک ماه گذشته نیز بیش از ۱۶ درصد گزارش شده است. این در حالی است که قیمت بیت کوین در بازه ماهانه، تنها ۸ درصد رشد داشته است.

منبع

کوین‌دسک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا