رمز ارز

روزهای شکوفایی ریپل فرا رسید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پلتفرم Santiment، آدرس‌های فعال منحصربه‌فرد ریپل (XRP) تنها در عرض ۴ ساعت از ۲۴۷ هزار آدرس فراتر رفته است. این رقم، بالاترین افزایش ثبت‌شده از فوریه ۲۰۲۰ است و یک نقطه عطف مهم برای شبکه ریپل به شمار می‌رود.
لازم به ذکر است که در چند وقت اخیر، فعالیت‌های مثبتی برای شبکه ریپل و XRP گزارش شده است. برای مثال، XRP این روزها شاهد پذیرش جهانی است. طبق گزارش‌ها، این شرکت اخیرا اعلام کرده که با غول پرداخت سنگاپور، یعنی FOMO pay وارد همکاری شده است.
علاوه بر این، با نزدیک شدن به پایان نبرد حقوقی تقریباً ۲ ساله ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا، بسیاری از اعضای جامعه کریپتو انتظار دارند که این غول پرداخت بلاکچینی برنده شود. به تازگی، قاضی سارا نتبرن، درخواست این کمیسیون برای لغو وضعیت مشاور و دوست دادگاه (amici curiae) بودن هولدرهای XRP را هم رد کرده است.
پیروزی برای ریپل می‌تواند پیامدهای مثبت قابل‌توجهی برای توکن XRP داشته باشد. حتی انتظار می‌رود چندین صرافی رمزارزی مستقر در ایالات متحده که به دلیل این جنگ قانونی مجبور به توقف معاملات XRP شده بودند، پس از پیروزی این شرکت در دادگاه، پشتیبانی از این رمزارز را از سر بگیرند.
در زمان انتشار این خبر، توکن XRP با قیمت ۰٫۳۳۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۱٫۷۳ درصد رشد دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا