بازی

رمدی: Alan Wake 2 برای عرضه در سال ۲۰۲۳ آماده است

رمدی: Alan Wake 2 برای عرضه در سال ۲۰۲۳ آماده است

رمدی انترتینمنت در آخرین جلسه درآمد سه ماهه خود اعلام کرد که بازی Alan Wake 2 در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد و تایید کرد که توسعه بازی به‌آرامی در حال پیشرفت است.

رمدی در جلسه خود گفت:

Alan Wake 2، دنباله موردانتظار بازی روان‌شناختی که سال ۲۰۱۰ توسط اپیک گیمز منتشر شده بود، در مرحله تولید کامل است. در سال ۲۰۲۲، این بازی در تمام زمینه‌های خود گردآوری شده تا برای عرضه در سال ۲۰۲۳ آماده باشد.

رمدی در بهمن‌ماه فاش کرده بود که Alan Wake 2 از ابتدا تا انتها قابل بازی کردن است، بنابراین قطعا به نظر می‌رسد که روند تولید بازی به خوبی پیش رفته است. این استودیو همچنین اعلام کرده بود که سبک این دنباله ترسناک بقا است.

آلن ویک

Alan Wake 2 به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه رمدی تا به‌امروز توصیف شده و ساخت آن حداقل چندین ماه طول کشیده است. ساخت این دنباله ابتدا برای چندین سال پیش برنامه‌ریزی شده بود، اما Remedy در عوض با Quantum Break و Control ادامه داد.

نسخه اصلی Alan Wake در سال ۲۰۱۰ برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد و سپس در دسترس کاربران پی‌سی نیز قرار گرفت. در سال ۲۰۲۱، رمدی بازی را تحت عنوان Alan Wake Remastered به پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس آورد.


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا