بازی

رمان بصری The Murder of Sonic the Hedgehog به‌طور رایگان منتشر شد

رمان بصری The Murder of Sonic the Hedgehog به‌طور رایگان منتشر شد

به مناسبت دروغ ۱ آپریل یا همون دروغ ۱۳ سگا یک رمان بصری جدیدی از سونیک منتشر کرده که The Murder of Sonic the Hedgehog نام دارد. 

این رمان بصری هم‌اکنون به صورت رایگان روی استیم قابل تجربه است و در روز تولد ایمی رز (Amy Rose) جریان دارد. این مهمونی جشن تولد تم جنایی دارد و سونیک در ابتدا تنها وانمود می‌کند که کشته شده است. با این وجود با پیشروی در داستان متوجه می‌شویم که پشت پرده اتفاقات ناگواری در حال رخ دادن است. 

گیم‌پلی رمان بصری The Murder of Sonic the Hedgehog شامل بازجویی شخصیت‌های حاضر در این مهمانی می‌شود. شما در نهایت وظیفه دارید که این معما را حل کرده و قاتل اصلی را پیدا کنید. نکته جالب توجه این است که شخصیت‌های و مناظر این رمان بصری همگی با دست کشیده شده‌اند. 


خرید هودی طرح سونیک

رمان بصری Sonic

کمپانی سگا همچنین به تازگی Sonic Origins Plus را برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ معرفی کرده است. Sonic Origins Plus شامل هر ۱۲ بازی سونیک و تمام بسته‌های الحاقی آن‌ می‌شود که تا چند ماه دیگر روی همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. 

بد نیست به بازی Sonic Frontiers نیز اشاره کنیم که عرضه آن با موفقیت بزرگی برای سگا همراه بود و حتی بیشتر از انتظارات کمپانی فروش داشته است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

رمان بصری The Murder of Sonic the Hedgehog به‌طور رایگان منتشر شد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا