رمز ارز

رشد ۶۰ درصدی ارزش سرمایه قفل‌شده در شبکه تون‌! قیمت TON نیز افزایشی می‌شود؟

رشد ۶۰ درصدی ارزش سرمایه قفل‌شده در شبکه تون‌! قیمت TON نیز افزایشی می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکوسیستم دیفای بلاکچین تون (Ton) تلگرام، برخلاف روند نزولی اخیر بازار ارزهای دیجیتال، در چند هفته گذشته رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

در حالی که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در بازار دیفای کاهش یافته، TVL شبکه تون‌ در ۳۰ روز گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده و به بالاترین رقم خود، یعنی ۷۲۳ میلیون دلار رسیده است.

بر اساس دادهای موجود، تنها پنج مورد از ۱۷ پروتکل دیفای میزبانی‌شده روی تون‌ در این دوره کاهش TVL را تجربه کرده‌اند. در این میان، پروتکل دی‌داست (DeDust)، برترین پروتکل دیفای این شبکه، شاهد رشد بیش از ۱۰۰ درصدی TVL خود بوده است.

Ramzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید TON

از طرفی، همزمان با افزایش فعالیت دیفای، حجم معاملات روزانه در صرافی‌های غیرمتمرکز این شبکه نیز در تاریخ ۵ جولای به بالاترین رقم خود یعنی ۹۷ میلیون دلار رسید.

با وجود این تحولات مثبت، قیمت تون‌کوین تحت تاثیر افت کلی بازار قرار گرفته و در حال حاضر، پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-۲۰) خود در ۷.۴۰ دلار قرار دارد.

در صورت ادامه فشار فروش، قیمت تون‌کوین ممکن است به ۷.۱ دلار سقوط کند. در طرف مقابل، تغییر احساسات بازار و افزایش تقاضا، می‌تواند قیمت TON را به ۷.۴۶ دلار برساند.toncoin-ton-defi-resurgence-activity

خبر مهم دیگر برای شبکه تون‌کوین، همکاری با شبکه پالیگان لبز (Polygon Labs) برای راه‌اندازی یک شبکه لایه ۲ جدید است. این همکاری باعث سازگاری تون‌کوین با ماشین مجازی اتریوم (EVM) شده و امکان اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر EVM را روی شبکه تون فراهم خواهد کرد.

انتظار می‌رود این همکاری، طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی جدید، به ویژه در حوزه دیفای، گیم‌فای و راه‌حل‌های هویتی غیرمتمرکز را برای کاربران تون به ارمغان بیاورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا