رمز ارز

رشد ۱۰۰ درصدی استادر در واکنش به خبر لیست شدن در صرافی کوین‌بیس!

رشد ۱۰۰ درصدی استادر در واکنش به خبر لیست شدن در صرافی کوین‌بیس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی کوین‌بیس اخیرا از برنامه خود برای لیست کردن ارز دیجیتال استادر (SD) خبر داده است. این خبر سر و صدای زیادی در جامعه کریپتو ایجاد کرده و موجب افزایش چشمگیر قیمت این توکن شده است.

ارز دیجیتال SD، توکن اصلی پلتفرم استادر‌ لبز (Stader Labs) است که برای مشارکت در حاکمیت و تسهیل تراکنش‌های اکوسیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

پس از اعلامیه کوین‌بیس، قیمت این توکن بیش از دو برابر شد و به ۰.۸۵۰۷ دلار رسید. با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت استادر با اندکی کاهش به ۰.۶۳ دلار رسیده که البته همچنان رشدی تقریبا ۶۰ درصدی نسبت به روز گذشته دارد.coinbase-adds-stader-sd-to-listing-roadmap-token-surges-

این خبر همچنین باعث افزایش فعالیت معاملاتی استادر شد. بر اساس داده‌های بازار، حجم معاملات ۲۴ ساعته این توکن با جهشی ۲۵۰ درصدی به ۷.۹ میلیون دلار افزایش یافته است.

نفوذ کوین‌بیس در حوزه ارز دیجیتال فراتر از لیست کردن توکن‌ها است. این شرکت اخیراً قراردادی به ارزش ۳۲.۵ میلیون دلار با سرویس مارشال‌های ایالات متحده (USMS) برای نگهداری و مدیریت دارایی‌های دیجیتال عظیم منعقد کرده است.

این مشارکت گام مهمی در پذیرش فناوری بلاکچین برای مدیریت دارایی توسط دولت است و از اعتماد رو به رشد این نهاد به حوزه کریپتو حکایت دارد.

علاوه بر این، کوین‌بیس به عنوان یک متولی اضافی برای ETF بیت کوین شرکت ون‌اک (VanEck) معرفی شده است. این انتصاب، پرتفوی کوین‌بیس را که در حال حاضر به عنوان متولی هشت ETF بیت کوین دیگر فعالیت می‌کند، گسترش خواهد داد.

این پیشرفت‌ها موجب تثبیت موقعیت کوین‌بیس به‌عنوان یک نهاد قابل اعتماد و تأثیرگذار در اکوسیستم ارزهای دیجیتال شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا