رمز ارز

رشد توکن بازی استپن، نشانه‌ای برای خروج از زمستان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روندهای مثبت هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال، برای معامله‌گران خوشحال‌کننده بود. برخی از پروژه‌ها نیز پس از پایان یافتن زمستان ارزهای دیجیتال، شروع به احیا کرده‌اند. استپن (STEPN) یکی از این پروژه‌هاست.
طبق گزارش‌ها، حجم فروش مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) استپن در هفته گذشته ۸۰۰ درصد افزایش یافته است. به نظر می‌رسد که بازارهای NFT نیز پس از ماه‌ها تحت محاصره ماندن در بازار نزولی، شروع به رشد کرده‌اند.
صعودهای اخیر در سراسر بازار ارزهای دیجیتال، راه را برای درخشش دوباره پروژه‌ها هموار کرده است. در این میان، استپن یکی از مواردی است که از این فرصت استفاده کرده و توانسته است ۴٫۸ میلیون دلار فروش هفتگی داشته باشد. این افزایش از ۱۱ ژوئیه شروع شده است.
استپن اخیراً یک اطلاعیه مهم را هم برای کاربران خود منتشر کرده است. این پلتفرم بازی مبتنی بر پیاده‌روی، نقاط سلامتی (Health Points) را طراحی کرده که برای کفش‌های ورزشی STEPN، طول عمر تعیین می‌کند. از طریق این کار، دارندگان این رمزارز می‌توانند با خرید این نقاط یا رسیدن به آنها درآمد بیشتری بدست آورند.
از سوی دیگر، توکن بومی GMT هم پذیرای بهبود مداوم بازار بوده است. در زمان انتشار این خبر، این توکن با افزایش ۷٫۱۶ درصدی در روز گذشته در محدوده ۰٫۹۸ دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، این توکن در هفت روز گذشته افزایش ۴٫۶۴ درصدی داشته است. اما تا زمانی که بازار گسترده‌تر به طور کامل بهبود نیابد، نمی‌توان رشد قوی قیمت GMT را تضمین کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا